29 września 2011

MAC, Posh Paradise - swatche.

Dziewczyny - tak na szybko - swatche nabytków z najnowszej MAC- owej kolekcji Posh Paradise o której pisałam Wam kilka dni temu.

Paint Poty w odcieniach Idyllic oraz Genuine Treasure:








oraz matowe pomadki Seeds of Desire oraz Deliciously Forbiden:






I lekko roztarte:

Paint Poty są niesamowite - szczególnie Genuine Treasure - przecudnie mieniące się zielone złoto, matowa pomadka w kolorze płatków róż z domieszką czerwieni to istna rozkosz dla moich oczu!
MAC, Posh Paradise - swatche.
Czytaj dalej...

14 komentarzy:

  1. auaaaa...piękne. moźe kupię sobie jako nagrodę? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam połączenie złota i brązu na powiece :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję Ci pięknie:)

    Super że trafiłam na tego bloga, bo już widzę, że mogę dowiedzieć się wielu rzeczy, które są mi b.przydatne:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mmmm cudeńka :) Zwłaszcza złoty Paint Pot i różowa pomadka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Paint Poty super, kiedy mnie uda się je nabyć to nie wiem :D Z jednej strony dobrze że mam za daleko do sklepu MAC

    OdpowiedzUsuń
  6. ja skusiłam się na Hyperviolet i MSF z Colour Collection - spróbuję wrzucić dzisiaj swatche :)

    OdpowiedzUsuń
  7. złoty cień wygląda świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gdy tak patrzę na te cudeńka, to tylko łezka w oku się kręci, że do Mac-a tak daleko :( Zazdroszczę - szczególnie paint pot-ów. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. oryginalne są te kolorki:) bardzo w moim guście;)

    OdpowiedzUsuń
  10. złoty Paint ot jest boski :) omadki nie sa w moich odcieniach :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...