9 września 2011

MAC - Mac Me Over i obiecane swatche.

Kilka dni temu obiecałam pokazać Wam bliżej kosmetyki z najnowszej kolekcji MAC, Mac Me Over - trwało to chwilkę bo niestety i ja jestem przeziębiona i Jagoda, a katar u 10 miesięcznego dziecka to jakiś horror, szczególnie w nocy :( W związku z tym mam niewiele czasu na blogowanie, ale po weekendzie postaram się wszystkie zaległości nadrobić.
Lakier do paznokci w kolorze fioletowym mogłyście obejrzeć parę postów wcześniej, dzisiaj zdjęcia cienia i ultradeliktanego różu do policzków.

Cień Mythical:


Po lewej stronie możecie zauważyć róż w odcieniu Stunner - jest bardzo delikatny i dziewczęcy, na dłoni prawie niezauważalny:



Powder Blush, Stunner:



Po weekendzie postaram się pokazać Wam jak róż i cień prezentują się w makijażu, a zaraz biegnę robić essencowe zdjęcia:)
MAC - Mac Me Over i obiecane swatche.
Czytaj dalej...

13 komentarzy:

  1. Stunner ma doskonała nazwe, bo jest naprawdę olśniewaczem;) (czy w ogóle istnieje takie słowo?)... jestem nim URZECZONA!

    OdpowiedzUsuń
  2. czy mogę wiedzieć jaki obiektyw używasz do robienia zdjęć? pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zakupiłam Mythical. Lady Grey zupełnie mi natomiast nie podeszła.

    OdpowiedzUsuń
  4. róż jest świetny,ale wydaje mi się, że jednak zbyt ciepły dla mnie. a kataru strasznie Wam współczuję, bo to jak klęska żywiołowa u takiego malucha ;/

    OdpowiedzUsuń
  5. Stunner mi się bardziej podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię ostatnio takie naturalnie wyglądające kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. piekny jest ten cień, niesamowicie mi się podoba;)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. moje kolory :) szczególnie cień mi się podoba.

    wracajcie szybko do zdrowia z Jagodą!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...