7 września 2011

Essie , Your Hut or Mine.

Ostatnio coraz więcej lakierów pojawia się na moim blogu - uśpiona lakierowa obsesja powróciła dzięki Wam dziewczyny, zaglądając na Wasze blogi i widząc piękne manikiury znowu zapragnęłam bawić się kolorami :) Dzisiaj coś wyjątkowego - w buteleczce wyglądający na perłowy, na paznokciu mieniący się tysiącem malutkich drobinek Essie w kolorze Your Hut or Mine (751).


Lakier Essie ma przepiękny lustrzany blask - nie widać tego na zdjęciu, ale wygląda jak tafla wody! Dobrze się rozprowadza i do pełnego krycia wystarczy tylko jedna warstwa!
Essie , Your Hut or Mine.
Czytaj dalej...

13 komentarzy:

  1. Pieknie sie prezentuje! Ja tez ostatnio wpadłam w lakieromaniactwo:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowny! Popieram lakierową obsesję ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam ich lakiery! Jeszcze przed wakacjami miałam trzy lakiery na krzyż, teraz mam w lodówce więcej lakierów niż jedzenia :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie miałam lakieru Essie, ale czytałam trochę opinii, że jednak nie są takie super - w sensie kolory WOW, ale gorzej z trwałością. Jak oceniasz wytrzymałość? Dodaję Twój blog do obserwowanych i będę zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolorek piękny! Dałabym się za niego pokroić! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładny kolorek, taki trochę koralowy :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...