27 września 2011

Essence, poczwórne cienie do powiek - Denim 4.0

Kolejne nowości Essence - poczwórne cienie do powiek (Denim 4.0, odcień 9) w pięknych odcieniach srebra, granatu i zmysłowej, wieczorowej czerni!


Kolory bajkowe! Dwie najciemniejsze propozycje są przecudne - ja używam ich jako eye - linera, w tym wypadku sprawdzają się bardzo dobrze - nie osypują i ślicznie migocą - o właśnie, ostatnio dużo u mnie brokatu, błysku i bling bling - zaczynam się niepokoić ;)




Kolory, które możecie zobaczyć na zdjęciach niżej są mniej intensywne niż w rzeczywistości, cienie pogłębione bazą będą prezentować się jeszcze piękniej. Który kolor najbardziej Wam przypadł do gustu? Ja zakochałam się w czarnym, odpowiada mi jego konsystencja i fakt, że z jego pomocą jestem w stanie zrobić fajną kreskę.


Essence, poczwórne cienie do powiek - Denim 4.0
Czytaj dalej...

11 komentarzy:

  1. doskonale Cię rozumiem - też się niepokoję, bo ostatnio podobają mi się rzeczy zupełnie zaskakujące i takie, których w ogóle nie spodziewałabym się po samej sobie ;P a czernie mogę kolekcjonować w każdych ilościach, tylko ten granat byłby u mnie kompletnie zbędny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ładne kolorki, chociaż granat na moim oku wygląda średnio :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie granat też byłby zbędny, ostatnio często komponuje czerń z białym, sypkim cieniem Laval (idealnym zresztą), czasami dodaje pigmentowego, pomarańczowego cienia z Saffrona - jako delikatnego łącznika powyższych kolorów. Wcześniej bliskie memu sercu były kolory brąz i złoto Sensique :)

    OdpowiedzUsuń
  4. smoky, a ja wole granaty od czerni jednak - moze gdybym potrafila zrobic piekny smoky byloby inaczej:)

    kokosowa, u Ciebie tez granat zle?

    Iza, mam dziwne oczy moze skoro u mnie granat wyglada calkiem fajnie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam połyskujące cienie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. chciałabym zobaczyć makijaż wykonany tymi cieniami :)

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja zastanawialam sie ostatnio czy je sobie sprezentowac,hmm chyba sie skusze:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładnie się wyglądają, po tym, ile złego naczytałam się o cieniach Essence, nie sądziłam, że tak ładnie będą się prezentować ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. To jest tak ze na palcu inaczej, na pędzlu inaczej, na powiedze inaczej i na rece (na przegubie, gdziekolwiek) inaczej...
    wzystko zalezy gdzie sie zrobi te swatche i to tez zalezy od osoby czy sie jej spodobsa.
    Mnie kolorki sie bardzo podobaja :)

    OdpowiedzUsuń
  10. gdzie mogę je kupic? sa juz w sklepach? w jakich? bo wiem,ze czesto nie wszystkie kolekcje są w każdymsklepie

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...