14 września 2011

Essence, I ♥ Extreme - Volume Mascara


" Czy lubisz tą nadzwyczajność? Szczoteczka tej maskary w rozmiarze XXL daje spektakularne pogrubienie, w połączeniu z formułą głębokiej czerni , możesz stworzyć perfekcyjny look w stylu I love."

Mascara z serii I love weszła do stałej oferty we wrześniu tego roku, możecie już ją zatem obejrzeć i przetestować w sklepach. Co wyróżnia ją spośród setek innych, dostępnych produktów? Ma bardzo dużą i wygodną szczoteczkę, dobrze rozczesuje i rozdziela rzęsy, pogrubia je, ale nie wydłuża - przynajmniej moich rzęs. Mam to szczęście, że moje rzęsy są całkiem długie więc zupełnie mi to nie przeszkadza - pogrubienie mi wystarczy :) Mascara w kolorze głębokiej czerni według mnie pasuje do codziennego makijażu, na wielkie wyjścia ja wolałabym efekt bardziej spektakularny i teatralny. Czarne opakowanie jest poręczne i zgrabne, tusz ma bardzo dużą pojemność - bo aż 12 ml - aktualnie na rynku to chyba jedna z niewielu mascar o takiej pojemności prawda?


Tak prezentuje się w makijażu:


Ogólnie jestem z niej zadowolona, nie mam nic do zarzucenia - nie osypuje się, nie tworzy grudek, łatwo poddaje się płynowi do demakijażu. Dla mnie - będzie to dzienna mascara. Cena: 11,99 zł/12 ml
Essence, I ♥ Extreme - Volume Mascara
Czytaj dalej...

7 komentarzy:

  1. Na zdjęciu za wiele nie widać, bo jest za ciemne, a mam jasne kolory ustawione ;) Tania jest i spora. Myślę, że nie jest wcale gorsza od droższych maskar, a jej "tradycyjna" szczoteczka znajdzie swoich fanów, którzy za silikonowymi nie przepadają.

    OdpowiedzUsuń
  2. a miałaś kiedyś może tusz colossal volum' express od maybelline? mogłabyś mi powiedzieć, czy szczota essence jest większa, czy może dorównuje rozmiarowi tamtej z collosala? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. za taką cenę warto wypróbować, jak tylko wykończę obecne maskary to na pewno się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No nie powiem bardzo fajnie się zapowiada, niestety u mnie ta kolekcja jeszcze nie weszła :<

    OdpowiedzUsuń
  5. cena bardzo zachęca do kupna, zwłaszcza, że nie zauważyłaś większych wad ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Właśnie dziś zauważyłam ją w DN. Na pewno wypróbuję, bo dotychczas miałam bardzo dobre doświadczenia z tuszami Essence.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nie przepadam za silikonowymi szczoteczkami, coś dla mnie. :) Podpisuję się pod pytaniem a.! :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...