10 września 2011

Dziś są moje urodzinyyy...:)

A tak naprawdę to były przedwczoraj, jestem coraz starsza więc co roku robię małe urodzinowe podsumowanie:) W tym roku zmieniło się w moim życiu bardzo, bardzo dużo - przede wszystkim mamy Jagodę! Kilka razy przeprowadziłam się, wydoroślałam ;) i oczywiście założyłam bloga. Ten blog to dla mnie wielka radość, dzięki niemu poznałam wspaniałych ludzi którzy zarażają mnie swoim entuzjazmem - to o Was dziewczyny :) Spotkałam także osoby, które wierzą w to co robię i dodają mi skrzydeł (Ela to o Tobie!). Dziękuję Wam!

A teraz, wracając do tematyki bloga pochwalę się urodzinowym prezentem. Mi aż ręce zadrżały, gdy to zobaczyłam!









Efekt tego cuda - po lewej na sucho, po prawej na mokro:


Jak Wam się podoba?:) Muszę pytać?:)
Dziś są moje urodzinyyy...:)
Czytaj dalej...

40 komentarzy:

  1. Wszystkiego dobrego :) samych sukcesów.

    A prezent wyborny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Spełnienia maarzeń! :)

    Prezent rewelacyjny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Agato, najlepszego!
    A prezent jest przecudny, mrrrrr... :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego najlepszego:* Prezent przepiękny, oczywiście;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego najlepszego! Super prezent, ślicznie wygląda już samo opakowanie, a zawartość to już w ogóle :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Naj, naj najlepszego! :> Urodzinowy prezent BOSKI!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeeej !!! *____* CUUUUUUUUUDO ! Wszystkiego Najlepszego :*

    OdpowiedzUsuń
  8. gratuluje:D!
    wszystkiego naj:*
    prezent boski!

    OdpowiedzUsuń
  9. wszystkiego najlepszego, a to cudeńko od Estee Lauder już wyczaiłam w internecie, mam nadzieję, że jak będę na urlopie to je dostanę za niższą cenę, bo na Wyspach Kanaryjskich kosmetyki maja tylko 3% Vatu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Szczęscia w życiu;)
    A prezent genialny;)

    OdpowiedzUsuń
  11. wszystkiego najlepszego:)
    a prezent wspaniały:)

    OdpowiedzUsuń
  12. 100 lat i kolejnego roku na blogu :)
    Piękny prezent.

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny prezent, sama mam na niego chrapkę:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Prezent świetny :)
    Wszystkiego naj :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystkiego najlepszego :) Cudowny prezent!

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystkiego najlepszego. Piękny prezent dostałaś :))

    OdpowiedzUsuń
  17. Agatko wszystkiego co najlepsze od życia, 100 lat w szczęściu i zdrowiu! Sto lat sto lat niechaj żyje nam! A co do prezentu to strzał w 10! Tez na niego poluję, ale w żadnej S. go nie mają..i musze czekać na dostawę :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo sie podoba :)Zazdroszcze :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wszystkiego najlepszego :)

    Cudowny prezent!

    OdpowiedzUsuń
  20. wszystkiego najlepszego!

    fantastyczny prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wszystkiego naj naj lepszegO!
    Oj ale ja ci tego zazdroszczę, ale i tak sobie to kupię;)

    OdpowiedzUsuń
  22. wszystkiego najlepszego! a prezentu zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Najlepszego !
    Oby nastepny roczek był tak samo zaskakująco dobry !
    Prezent sliczny i chyba wymarzony ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Miłosci, szczescia i kasy na zakupy :*

    OdpowiedzUsuń
  25. Spełnienia :) a prezent śliczny!!!!

    OdpowiedzUsuń
  26. Po pierwsze, spóźnione życzenia :* a po drugie: woooooow!

    OdpowiedzUsuń
  27. Agatku, niechaj życie zaskakuje Cię tylko pozytywnie, no i co tu dużo pisać, poprostu podbij świat!!!:)sto lat kochana!!!

    OdpowiedzUsuń
  28. łaaaaał.. istne cudo :)

    wszystkiego najlepszego :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo fajny kosmetyk, jednak w mojej Sephorze niedostępny, ale tester obowiązkowo wymacałam;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...