27 września 2011

Czym pachnie jesień 2011 ?

Mmmm...moja jest jabłkowa, soczysta, a zarazem ciepła i otulająca.


Najnowsza propozycja Donny Karan to numer jeden moich jesiennych pachnideł. Początek zapachu kołysze nas słodkimi nutami niczego innego jak jabłka oraz kwiatu pomarańczy i śliwki mirabelki. Serce Golden Delicious to białe róże, lilie Casablanca, konwalie i waniliowa orchidea. Baza perfum pieści nutami piżma oraz drzewa sandałowego i teku. Od razu przyznam się, że nie lubię wszystkich wersji jabłkowych zapachów Donny Karan - pierwsza zielona wzbudzała we mnie wręcz odrazę. Jak więc mogłam pokochać coś z jabłkowej rodziny? :) Mogłam, a nawet musiałam - bo w końcu kompozycja przypomina mi to co uwielbiam - zapach ciepłych jabłek z sercem - bez żadnych mdłych dodatków - czysta, jesienna słodycz zamknięta w brązowo - złotej buteleczce. Uwielbiam i pachnę!

A czym pachnie Wasza jesień?:)
Czym pachnie jesień 2011 ?
Czytaj dalej...

13 komentarzy:

  1. U mnie numerem jeden na jesień jest Lou Lou oraz Lolita Lempicka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam zapachy z tej serii. Ale jeszcze nie upolowałam swojego jesiennego zapachu. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Marzę, żeby pewnego dnia mieć perfumy DKNY na swojej toaletce, szczególnie Night.

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie Britney Spears Fantasy oraz Christina Aquilera Royal Desire :)

    OdpowiedzUsuń
  5. mój zapach jesienny to również DKNY, ale wybrałam Women :) do sprawdzenia tego zapachu skusiła mnie reklama z Anją Rubik - spodobał mi się na tyle, że kupiłam duży flakon :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojej :D Ja mam wiele ulubionych zapachów nie potrafię określić jednego :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę koniecznie powąchać :-) Sama jeszcze nie mam jesiennego zapachu, tzn jest kilka ulubionych które mam i towarzyszą mi zawsze w jesieni (Tommy Hilfiger - Tommy Girl, Mexx - Black), ale chciałabym coś nowego ... więc szukam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam zapachu tych perfum. :<

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam tych perfum, ale Twój opis brzmi bardzo kusząco, szczególnie że bardzo lubię jesienne, otulające zapachy.

    OdpowiedzUsuń
  10. wachalam i faktycznie jest cudny :) ... ale po mnie ciagle chodzi Daisy Jacobs'a

    OdpowiedzUsuń
  11. ja wielbię chloe Love, tej jesieni kupię wersję intense, no i wypadało by kupić nowego Angela. Dziś kolejny test zaliczyłam. :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...