29 września 2011

Bvlgari Jasmin Noir L'essence - nowość!

Bvlgari to jedna z najbardziej znanych jubilersko - zegarmistrzowskich oraz perfumeryjnych marek na świecie. Stworzona przez złotnika Sotirio Bvlgari, emigranta z Grecji, który w 1879 roku założył swój pierwszy salon jubilerski w Rzymie przy luksusowej ulicy via Sistina. Marka od razu osiągnęła sukces, dzięki oryginalnemu stylowi, ornamentom, kolorowym kamieniom szlachetnym i charakterystycznemu wzornictwu biżuterii, którego inspiracje stanowił grecki i rzymski styl klasyczny.
W 1990 marka wprowadza zapachy. W swoim portfolio posiada zarówno damskie - klasyczne takie jak Pour Femme, Rose Essentiele i Jasmin Nor oraz linie nowoczesne jak Omnia. Zapachy męskie marki to klasyczne Pour Homme, Pour Homme Soi; o charakterze sportowym: Aqua i Aqua Marine i nowy zapach męski Bvlgari Man.

Od października najnowsza propozycja marki będzie dostępna w perfumeriach Sephora - Jasmin Noir L' essence:

Limitowana edycja zapachu, kompozycja kwiatowo – drzewna, z pewnością najbardziej zmysłowa z dotychczas wprowadzonych zapachów linii Jasmin Noir. W dalszym ciągu nutą wiodącą jest jaśmin - zapach współczesnego luksusu i rzadkich esencji – najnowszy „klejnot” marki Bvlgari. Zapach stworzony tak jak Mon Jasmin Noir przez perfumiarzy Sophie Labbe i Olivier Polge. Flakon zapachu to wyrafinowana i cenna kreacja, która idealnie odzwierciedla włoski styl, tradycyjny prestiż i bogactwo.
Nuty głowy – bergamotka oraz różowy pieprz – świeże i jasne nuty
Nuty serca– Jaśmin Sambac z akordem migdałów tworzy bardzo kobiecy słodki akcent
Nuty głębi – ciepłe akcenty mirry i cennego drewna.
Bvlgari Jasmin Noir L'essence - nowość!
Czytaj dalej...

9 komentarzy:

  1. może być ciekawy, jak jest z kategorii drzewnej :) a ja drzewa w perfumach kocham! tak jak tuberoze :)Ciekawe czy Agacie się spodoba?

    OdpowiedzUsuń
  2. hmm jak dotre do jakiegos sklepu, zeby powachac kochana pralinko to zobaczymy - na razie jestem uwieziona u rodzicow i tutaj mam drogerie osiedlowa z perfumami Byc Moze:D

    OdpowiedzUsuń
  3. nie wiem czemu, ale flakon kojarzy mi się z popiersiem - korek to głowa, ta prosta linia przy korku to ramiona, a zaokrąglony przód to biust :P ale ogólnie ładny, prosty flakon. Jestem ciekawa, czy ten zapach nie będzie mocno duszący

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny ten flakon! Podoba mi się połączenie kolorów!

    OdpowiedzUsuń
  5. zgadzam się z Bella-flakon jest piękny !

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się flakon - ale jaśmin nie dla mnie :)
    Już prędzej jabłko z dkny o którym pisalaś :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Flakon kojarzy mi się z kałamażem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. piekny flakon... koniecznie bede musiala powachac, bo uwielbiam ten zapach :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...