18 sierpnia 2011

Wódka i kawior po raz kolejny :)

Kilka miesięcy temu pokazywałam Wam rezultat wizyty u manicurzystki marki OPI - dzisiaj zrobię to raz jeszcze ponieważ jestem baaardzo zadowolona! Wybrałam lakier o pięknej nazwie Wódka i Kawior, manicure miałam wykonany równo tydzień temu - zdjęcie powyżej przedstawia 7 dniowy lakier! Dla mnie jest to niesamowite, tym bardziej, że dłoni nie oszczędzam (jak wiecie mam małą córeczkę) i mimo to dopiero dzisiaj na końcówkach paznokci pojawiły się malutkie odpryski. Cała wizyta, prawie godzinna kosztowała mnie 40 zł, a z dłońmi miałam 'zrobione' dosłownie wszystko!

Chciałam Wam także pokazać modowy blog mojej przyjaciółki isitweekendyet - wizyta konieczna! :)
Wódka i kawior po raz kolejny :)
Czytaj dalej...

11 komentarzy:

  1. Super ;) Może też się wybiorę

    OdpowiedzUsuń
  2. kolor prześliczny! już któryś raz widzę tego typu odcień i jestem oczarowana!
    a paznokcie jak na 7 dni - szok!

    OdpowiedzUsuń
  3. to moja ulubiona czerwien :))

    OdpowiedzUsuń
  4. swietny kolor i ekstra efekt! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. w porownaniu cena/jakoś calość wypada świetnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śmieszna nazwa. :D
    Lakier, jak na siedem dni wygląda zaskakująco dobrze! I kolor ma bardzo ciekawy.

    Relacja cena - jakoś wypada świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  7. wlasnie zobaczylam, ze moje rece wygladaja jak serdelki :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja dostałam kiedyś lakier OPI w jasnoróżówym kolorze i okazał się kompletnym niewypałem - odłaził płatami po dwóch-trzech dniach. Strasznie się zraziłam do tej marki... Ale przyznaję, że na Twoich dłoniach wygląda ładnie. Może to kwestia koloru? Może akurat ten mój był tak pechowo nietrwały...

    OdpowiedzUsuń
  9. Piekny kolor, choc ja z czerwieni OPI uwielbiam Dutch Tulips. Musze sie wybrac do OPIbaru, skoro jak sama sobie maluje to lakier OPI wytrzymuje u mnie 8-9 dni to ciekawe co bedzie, jak zajma sie mna profesjonalistlki?

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...