26 sierpnia 2011

Trawy ciąg dalszy: mat + Hean, Colour Obsession nr. 497


Nawiązując do wczorajszego posta w którym pokazałam Wam trawiasty kolor moich paznokci , dzisiaj pokażę Wam ten sam odcień zmatowiony specyfikiem marki Essence oraz nowy odcień z serii Colour Obsession (Hean), który to znalazł swoje miejsce na moim kciuku(jego też zmatowiłam!).


Odcień, który widzicie powyżej to 497 - przepiękna morska zieleń - jak dla mnie chyba nawet ładniejsza niż wczorajsza trawa!
Trawy ciąg dalszy: mat + Hean, Colour Obsession nr. 497
Czytaj dalej...

11 komentarzy:

  1. Teb limonkowy bardzo mi sie podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Limonka wygląda lepiej zmatowiona.
    Ten morski też jest śliczny'Takie letnie te kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  3. a mi się właśnie matowy nie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. o, kazdy ma inny gust - jak widac:)
    ja matowie wszystko, co sie da:)

    OdpowiedzUsuń
  5. na paznokciu inaczej sobie to wyobrażałam, ale też ładnie ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. po kontakcie z matowymi lakierami avonu jestem zrażona do matowych pazurów :D

    OdpowiedzUsuń
  7. mi też się wydaje, że jest ładniejszy . xD

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeszcze piękniejszy niż limonkowy! Czegoś takiego właśnie szukam! Cudowny. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciesze się,że Wam się podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  10. matowe bardziej przypadły mi do gustu!

    co do długości, przy tak małym dziecku, to myślę że długość jest wystarczająca, bezpieczna:)

    a jeżeli chodzi o stan ogólny, to można dużo zdziałać domowymi sposobami+dobra odzywka, u mnie ten duet obecnie świetnie się spisuje:)

    OdpowiedzUsuń
  11. piękne te kolorki :) też mam tą trawkę :). Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...