27 sierpnia 2011

Świece do masażu - Orli Massage Candles


Słyszałyście kiedyś o świecach do masażu? To nowość na polskim rynku - stworzone z najwyższej jakości składników naturalnych: masło shea, masło kakaowe, olej z avocado, olej kokosowy, olej jojoba, olej ze słodkich migdałów, witamina E, olejki eteryczne lub olejki zapachowe. Świece Orli - bo o nich właśnie mowa - są w 100% naturalne. Nie zawierają parabenów , olejów mineralnych, sles, sls i innych syntetycznych składników. Nie testowane na zwierzętach. W ofercie sklepu Papaja, który zajmuje się sprzedażą tego produktu znajdziemy 4 wersje z olejkami eterycznymi: Calm, Exotic, Relax, Sensual oraz 5 wersji z olejkami zapachowymi: Frangipani, Applejack, Fig&Brown, Orange Blossom, Scottish Honey.

Wg. producenta:
- Idealne do pielęgnacji skóry suchej, wrażliwej
- Redukują powstawanie rozstępów w okresie ciąży
- Wspomagają pielęgnację skóry z egzemą i łuszczycą, redukują świąd i stany zapalne skóry
- Skóra jest doskonale nawilżona, odżywiona i elastyczna co spowalnia proces starzenia się skóry
- Aromaterapeutyczne działanie naturalnych olejków
- Przyspieszają regenerację skóry po ekspozycji na słońce oraz po korzystaniu z solarium

Dzięki uprzejmości pani Kasi, która przesłała mi trzy zapachy świec do przetestowania już niebawem będziecie mogły przeczytać pełną recenzję! Świece są dostępne w dwóch pojemnościach: 108 gr (49 zł) oraz 226 gr (89 zł), a kupić je możecie tutaj .
Świece do masażu - Orli Massage Candles
Czytaj dalej...

8 komentarzy:

  1. Brzmi ciekawie :). Daj znać, jak to to się obsługuje :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo jestem ciekawa tych świec :) wosk przecież jest według mnie zbyt ciepły żeby lać nim po ciele.. czekam na dokładniejszą recenzje :)


    www.xoiknowyoulovemexo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Też jestem bardzo ciekawa :) Nigdy o takim patencie nie słyszałam, ale brzmi naprawdę fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. oo kurde, coś dla Mnie :] czekam (nie)cierpliwie na recenzję ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. bałabym się, że mnie poparzy.

    OdpowiedzUsuń
  6. jak dla mnie nowość :) czekam z ciekawością kiedy opiszesz jak się sprawują :) miłego wieczoru!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...