28 sierpnia 2011

Niedzielny luksus - Estee Lauder, Pure Color - lakier Ballerina Pink

Niedzielny post (ząbkująca Jagoda śpi więc mam pół godziny dla siebie! :)) o odrobinie luksusu czyli recenzja lakieru Estee Lauder, Pure Color w odcieniu Ballerina Pink. Samym luksusem wydaje się być opakowanie w jakim znajduje się produkt - masywna, szklana, kwadratowa buteleczka ze złotym logiem marki, opakowana w granatowy kartonik.


Sam lakier rozprowadza się bajecznie - uwielbiam konsystencje, które rozpływają się na paznokciu! Schnie szybko i wytrzymuje kilka dni - jestem bardzo, bardzo zadowolona. Kolor jest bezpieczny i delikatny, niezwykle subtelny - myślę, że świetnie sprawdziłby się także przy frenchu.



Pojemność: 9 ml/ok.90 zł, dostępny w autoryzowanych salonach marki.

Niedzielny luksus - Estee Lauder, Pure Color - lakier Ballerina Pink
Czytaj dalej...

14 komentarzy:

  1. bardzo ładny lakier :) daje taki subtelny efekt :) jaka jest jego cena i gdzie można go kupić?:) miłej niedzieli!

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo subtelny efekt, jak dla mnie chyba zbyt delikatny, bo lakier nie jest kryjacy :(
    ale fakt, opakowanie daje wrazenie sporego luksusu:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny, ale jak dla mnie 90zł to zbyt dużo, wiadomo za luksusy się płaci! :>

    OdpowiedzUsuń
  4. uuuu drogi, ale rzeczywiście ładnie wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładny efekt, ale jak dla mnie jest trochę za drogi.

    OdpowiedzUsuń
  6. Efekt podobny jak do jednego z lakierów z sensique do frencza. Nie dałabym chyba 90 zł na lakier :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wygląda rzeczywiście pięknie, ale 90zł za lakier to trochę sporawo:)

    OdpowiedzUsuń
  8. boski kolor:)

    zapraszam do mnie na rozdanie
    www.topmodeo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolor ładny, ale jakoś nie przepadam za lakierami EL.

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolor jest bardzo subtelny, butelka piękna, ale cena jednak jest zabójcza.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny produkt ;) na pewno świetna jakość, jednak dla mnie efekt za bardzo przypomina odżywkę.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...