18 sierpnia 2011

Kosmetyk - legenda: Synesis, Peeling 'Piękne dłonie'.


Ten kosmetyk to legenda, pisało o nim bardzo wiele blogerek (oczywiście w superlatywach) więc pora i na mnie!
"Dwufazowy Peeling Solny "Piękne Dłonie" z 6 aktywnymi składnikami, daje natychmiastowy i długotrwały efekt miękkich, aksamitnych dłoni. Specjalnie dobrane kryształki soli doskonale peelingują, bez jakichkolwiek podrażnień.Peeling jest niezwykle skuteczny, a jednocześnie bardzo delikatny, dzięki połączeniu drogocennych i szlachetnych surowców: witamin C i E, które działają nawilżająco i przeciwzmarszczkowo, a także odżywczo. Peeling Solny „Piękne Dłonie” nie zawiera żadnych konserwantów ani barwników. Delikatnie i skutecznie złuszcza martwe komórki naskórka, powodując, że skóra dłoni stanie się jedwabiście gładka.
Wystarczy kilkuminutowy masaż dłoni i spłukanie ich letnią wodą, by uzyskać efekt aksamitnej, przyjemnej w dotyku i napiętej skóry, którą każda Pani z chęcią będzie podawała do pocałunku..."
Kosmetyku używam już od kilku tygodni i myślę, że to doskonały moment na recenzję - poznałam go z każdej strony :) Przede wszystkim jest bardzo przyjemny w użyciu, po wstrząśnięciu i dokładnym wymieszaniu składników - produkt jest gotowy do użycia. Wystarczy niewielka ilość, aby dłonie stały się gładkie i w pełni nawilżone. Systematyczne stosowanie sprawi, że delikatna skóra dłoni odwdzięczy się naprawdę pięknym wyglądem - widzę to po dłoniach swojej rodziny ;) Ja sama nie mam problemu z nadmierną suchością dłoni w lecie, ale w miesiącach jesienno - zimowych jest to dla mnie duży problem - ręce czasami stają sie czerwone i chropowate - sądzę, że peeling ten stanie sie receptą.

Cena 'Pięknych Dłoni" to 38 zł, w dniu swoich imienin i urodzin możesz otrzymać aż 25 % rabatu na cały asortyment sklepu Synesis (synesis.pl) w prezencie!
Kosmetyk - legenda: Synesis, Peeling 'Piękne dłonie'.
Czytaj dalej...

17 komentarzy:

  1. uwielbiam ten peeling, dużo pomógł mi podczas pielęgnacji dłoni, szczególnie w okresie lata, gdy moje dłonie są przesuszone. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię ten peeling, trzyma moje dłonie w ryzach :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Kosmetyki Synesis są świetne- koniecznie muszę spróbować również peelingu :)

    Zapraszam serdecznie do mojego pierwszego rozdania- szczegóły na Natural perfect's secret :)

    Będzie mi bardzo miło, jeśli weźmiesz w nim udział ;)

    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Używałam z tej firmy glinki marokańskiej i byłam z niej bardzo zadowolona.Synsesis, ma bardzo fajne produkty :).

    OdpowiedzUsuń
  5. Strasznie chciałabym go wypróbować :) może skuszę się zimą.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ile ja się juz naczytałam o cudach synesis ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. o ho ho :D kolejny cud ;)

    http://bajeczneopowisci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. O tym kosmetyku słyszałam już ale o rabacie nie;) Niestety po moich urodzinach i imieninach już;)

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam ten peeling!! jest naprawdę rewelacyjny!

    OdpowiedzUsuń
  10. Brzmi fajnie, mogłabym wyprobowac:)

    OdpowiedzUsuń
  11. wszyscy tak wychwalają ten kosmetyk, że aż mam ochotę go kupić i wypróbować :-)))

    OdpowiedzUsuń
  12. szkoda, ze nie moge Wam poodlewac:)

    OdpowiedzUsuń
  13. hmmm... nigdy o nim nie słyszałam ;)
    Niedługo ma urodziny, więc może to dobra okazja :))

    OdpowiedzUsuń
  14. mama Stelli: oczywiscie, ze dobra okazja:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...