23 sierpnia 2011

Estee Lauder, Advanced Night Repair Eye - zaczynam!


Przyszła pora na nowy krem pod oczy - Advanced Night Repair marki Estee Lauder to produkt z wyższej półki i właściwie przeznazony dla dojrzałej cery, ale jeśli chodzi o pielęgnację okolic oczu - nie uznaję podziałów na kremy przed 30 i po :)

Krem jest bardzo popularny i szacuje się, że na całym świecie sprzedają się trzy flakony na minutę! Opatentowana wersja tego produktu wykorzystuje wiedzę na temat genów zegarowych oraz technologię Chronolux, wspomagającą naturalną synchronizację regeneracji skóry i jej mechanizmów obronnych. Dla mnie najważniejszą informacją jest iż zabezpiecza skórę na przyszłość. Od paru dni używam i bardzo ciekawa jestem efektów - mam miniaturę (5 ml), która jest wypełniona po brzegi więc myślę, że conajmniej na miesiąc stoswania mi wystarczy. Oczywiście napiszę pełną recenzję za jakiś czas!

Estee Lauder, Advanced Night Repair Eye - zaczynam!
Czytaj dalej...

9 komentarzy:

  1. Ta seria a szczególnie serum ANR to moje cudooooo!!! Teraz mam kryzys więc chwilowy brak... nad czym bardzo ubolewam :-((

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa jestem działania tego specyfiku.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa jestem jakie będą efekty. Tak przyglądam się swoim malowniczym zmarszczkom i strach mnie oblatuje...

    OdpowiedzUsuń
  4. mama, ja 1 raz mam coś z tej serii :)

    Zzielona, ja takze!

    zoila, malownicze ja rowniez mam;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam kilka miniaturek serum z tej serii, pani w Sephorze mi ciągle wrzucała do zakupów, może to była jakaś aluzja? W każdym razie efekt był całkiem fajny.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mialam serum Advanced na noc i też moge napisac ,ze to dobry produkt choć jakis spektakularnych zmian akurat niedostrzegłam po stosowaniu . Jednak skóra sie z nim lubi .
    Czekam na Twoje wrażenia .

    OdpowiedzUsuń
  7. czekamy, pewnie jest koszmarnie drogi ;)

    http://bajeczneopowisci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Otagowałam Cię :)

    http://kolorowykot.blogspot.com/2011/08/tag-10-kosmetycznych-pytan-od-majorki.html

    OdpowiedzUsuń
  9. ciekawa jestem jakie beda Twoje wrazenia :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...