16 sierpnia 2011

Essence- I'm a marine girl, kredka do oczu.



Jakiś czas temu wspominałam Wam o kolekcji 50’s marki Essence, a dzisiaj pokażę jak ostatnio mnie zaskoczyła. Niestety negatywnie. Użyłam jej do zwykłego dziennego makijażu - kredka stanowiła podstawę i kreskę wykonałam na mokro, aby była bardziej intensywna (użyłam odcienia I’m a marine girl) Jakie było moje zdziwienie, kiedy po 2 godzinach spojrzałam w lustro i zobaczyłam:


Dodam, że nie robiłam nic szczególnego, nie tarłam oczu ani nic z tych rzeczy. Nie jestem zadowolona z użytkowania na mokro - w wersji podstawowej dużo bardziej mnie zachwyca, natomiast sam kolor jet dla mnie cudowny. A Wy, dziewczyny macie jakieś doświadczenia z kreskami na mokro? Jakie są Wasze ulubione kredki do takiego makijażu?
Essence- I'm a marine girl, kredka do oczu.
Czytaj dalej...

9 komentarzy:

  1. wow. kurcze, słabo. ale na początku wyglądała pięknie. szkoda, że nie jest trwała.

    OdpowiedzUsuń
  2. duraline z inglota - tylko i wyłącznie w cieniach na mokro - ale może podrażniać oczy :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolor faktycznie świetny ;) Niestety, kiepściutko że tak krótko trzyma ;/
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. nie na temat, ale masz ładniutkie brwi ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. no właśnie .Brwi piekne .Marzenie abym mogla miec takie bez specjalnego przyciemniania ;)
    A Essense nie ma zbyt dobrych jakościowo kosmetyków - choć ceny są takie , ze nie ma może co narzekać .Jak dla mnie adekwatne do jakości .

    OdpowiedzUsuń
  6. przyłączam się do zachwytu na brwiami :)))
    zostałaś oTAGowana http://saturdaynight-saturday-night.blogspot.com/2011/08/tag-30-pytan-kosmetycznych.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny kolorek. :) Ja nigdy nie używałam kredki na mokro.

    OdpowiedzUsuń
  8. dziekuje dziewczyny, kosmetyczka, ktora ostatnio zajmowala sie brwiami - oznajmila, ze sa beznadziejne:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...