7 lipca 2011

Marynarska kolekcja Essence - 50's


Minęło dopiero kilka dni od zakupu limitowanej kolekcji Essence 'Ballerina Backstage ', a dzisiaj pojawiła się nowa - marynarska '50's'. Kupiłam cienie, puder oraz kredkę do oczu - lakiery sobie odpuściłam - jak dla mnie są za duże i nigdy ich nie zużyłabym, pędzelka do cieni nie potrzebowałam, pomadki również - okroiłam kolekcję zatem tylko do trzech produktów.

Kredka w kolorze I’m a marine girl


Cienie w kolorze I’m a marine girl



Transparentny puder do twarzy - w ofercie jeden odcień Aloha



Jutro pokażę Wam swatche w świetle dziennym i postaram się o makijaż:)

Dziewczyny, które wygrały lolitowy konkurs - Wasze przesyłki już są w drodze!
Marynarska kolekcja Essence - 50's
Czytaj dalej...

23 komentarze:

  1. niestety kolory nie moje - nooo poza tym brazowym cieniem . opakowania super!

    OdpowiedzUsuń
  2. Aż się boję iść do Natury bo pewnie przepadnę ;p takie marynarskie klimaty bardzo do mnie przemawiają ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. czekam z niecierpliwością na swatche pudru, ślinka mi cieknie na sam widok opakowania i już się nie mogę doczekać kiedy limitka pojawi się w Polsce :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawa ta kolekcja, z chęcią zobaczyłabym Twój makijaż z tymi cudeńkami ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ło, moje kolory, muszę jutro zwiedzić okoliczne Natury :D

    OdpowiedzUsuń
  6. koniecznie daj znać jak spisuje się puder ;) reszta zupełnie nie z mojej bajki - chronicznie nie cierpię siebie w granatach :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta limitka jest bajeczna!
    Rozumiem, że nie w Polsce je kupowałas? Czy jestem do tylu:)

    OdpowiedzUsuń
  8. nie potrzebuję tych cieni, nie potrzebuję tych cieni, nie potrzebuję.... aaaa!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. dzirewczyny, kupilam ja w Niemczech :(

    OdpowiedzUsuń
  10. czekam na recenzje pudru, on ma matowac czy jak? chętnie zapoznałabym się jeszcze ze składem:o

    OdpowiedzUsuń
  11. O essence ! Kobieto ja ci tego zazdroszczę.Wcale nie mam dostępu do tych kosmetyków.Strasznie podoba mi się ten cień..ah
    ---
    u-majorki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Również czekam na recenzje pudru ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Otagowałam Cię :)
    http://dezemka.blogspot.com/2011/07/tag-jak-mieszkaja-twoje-kosmetyki.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo czekam na tą limitkę, mam nadzieję, że zdążę zanim półki opustoszeją...

    OdpowiedzUsuń
  15. Jejku, chyba się na coś skuszę ;) Świetna limitka !

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja mam zamiar wzbogacić się o puder i o szminkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. ależ kusi ta marka coraz to nowymi seriami! ta bardzo do mnie przemawia, nie wiem jednak czy jest dostępna u nas a nawet jeśli jest to czy czasem już nie wyszła...czekam niecierpliwie na focisze Twe!

    OdpowiedzUsuń
  18. fajne opakowania :)


    http://bajeczneopowisci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. super limitowanka mam nadzieje że zanim wybiorę się do natury jeszcze coś zostanie :)
    pozdrawiam i zapraszam do mnie
    http://sunshine12153.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. rany, kolejna limitowanka, a u mnie w szafie jeszcze ciągle "you rock"

    OdpowiedzUsuń
  21. muszę przejść się i kupić z tej kolekcji kilka produktów:D są genialne:D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...