18 lipca 2011

MAC Semi Precious, Mineralize Skinfinish w odcieniu Rose Quartz


Semi Precious to wakacyjna, mineralna limitowanka firmy MAC. W salonach firmowych można ją zdobyć jedynie w lipcu i sierpniu - a jest moim zdaniem czego szukać. Marka proponuje kolekcję inspirowaną czterema kamieniami półszlachetnymi – bronzytem, czarnym turmalinem, złotym pirytem i liliowym lepidolitem. W skład kolekcji wchodzi dwanaście cieni do powiek, trzy odcienie różu i cztery mineralne pudry. Pokażę Wam jeden z najpiękniejszych pudrów jakie dane mi było ostatnio używać - jestem nim naprawdę zachwycona!

Mój odcień to Rose Quartz - pięknie wykańczający i rozświetlający produkt - na mojej jasnej cerze mogę stosować go także jako róż lub delikatny rozświetlacz - w moim przypadku to kosmetyk wielofunkcyjny :) Zobaczcie same jakie piękne kolory:



Kosmetyk o pojemności 10 gr (115 zł), opakowanie - jak u MAC - a - proste i bez udziwnień kryje w sobie produkt wart sporej uwagi. Doskonale i miękko rozprowadza się po skórze i owija ją deliaktnym woalem blasku. Obawiam się, że zrobię nalot na salon i zaopatrzę się w kolejnego Skinfinisha.

MAC Semi Precious, Mineralize Skinfinish w odcieniu Rose Quartz
Czytaj dalej...

14 komentarzy:

  1. Zostałaś nominowana do One Lovely Blog Award, pozdrawiam i zapraszam do zabawy (zasady również na moim blogu). ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. sliczny kolorek :)


    http://bajeczneopowisci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. mnie też ta kolekcja bardzo przypadła do gudtu i tak kombinuje co by tu jeszcze z niej złowić ;P pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Super kolorek, ale pewnie cena zwala z nóg. ;)


    one-chance-for-love.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Otagowałam Cię :) Zapraszam:
    http://kotwilka.blogspot.com/2011/07/one-lovely-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Prezentuje się ślicznie, ale MAC to póki co nie jest i w najbliższej przyszłości raczej nie będzie moja półka cenowa ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ciężko go nie pragnąć bardzo...:)

    OdpowiedzUsuń
  8. póki co moja kosmetyczka nie posiada żadnego produktu tej marki, żałuję...

    OdpowiedzUsuń
  9. wygląda niesamowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zostałaś nominowana do One Lovely Blog Award, jeśli chcesz - weź udział. Zapraszam po informację na mojego bloga ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...