8 lipca 2011

Limitowana 50's Essence z bliska

W poprzednim poście pokazałam Wam essencowe zakupy z limitowanej kolekci 50's. Dzisiaj pokażę je jeszcze bliżej:)

Cienie w odcienu 01 - I'm a marine girl - głeboki granat i złoto, które uwaga! zostały wyprodukowane w Polsce - taki napis widnieje na odwrocie opakowania.


Kredka do oczu - 02 - I'm a marine girl - granat


Transparentny, matujący puder sypki w jedynym dostępnym odcieniu Aloha. Pytałyście o skład pudru - niestety nie jestem w stanie go podac ponieważ na opakowaniu nie widnieje.



oraz szybki makijaż oczu wykonany cieniami i kredką (dodałam trochę syokiego brokatu Art Deco)


A jakie są moje wrażenia? Granatowa kredka to...po prostu kredka do oczu, nie widzę powodu, aby rozpisywać się w tej kwestii bo właściwie większość kredek jest podobnych - produkt z kolekcji 50's jest przyzwoity - całkiem dobrze się rozprowadza, nie odbija się na powiece i jest w miarę trwały. Cienie natomiast mnie trochę zawiodły, o ile złoty jest piękny tak granatowy jest trochę słabo napigmentowany - ja nanosiłam go na mokro, wówczas kolor jest intensywniejszy.
Dużo dziewczyn pytało o puder - i jego właśnie mogę Wam szczerze polecić. Jest naprawdę dobry, bardzo ładnie pachnie - jak dla mnie to zapach cukru waniliowego:), dobrze matuje i świetnie wygładza skórę - tą aksamitność zauważyłam od razu. Pojemność kosmetyku również jest zadowolająca - 8,5 grama. Jedyny mankament to mikrogąbeczka , której ja nie umiem obsługiwać:)
Limitowana 50's Essence z bliska
Czytaj dalej...

9 komentarzy:

  1. troche za brokatowe jak dla mnie :(


    http://bajeczneopowisci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. super ..! troche za duzo brokatu ale zainteresował mnie ten puder:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Na palcu brokatu nie widać. A na oczach zbyt go dużo.

    OdpowiedzUsuń
  4. W takim razie puder już na pewno musi być mój ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ehhh no jednak kolory zupelnie nie dla mnie :(

    OdpowiedzUsuń
  6. głupki nie dały składu pudru:(
    wygląda na to, ze z tej kolekcji tylko pędzelek bd mój:)

    OdpowiedzUsuń
  7. dziewczyny, do makijazu dorzucilam troche brokatu prywatnego:)

    OdpowiedzUsuń
  8. W poniedziałek lece do Natury po puder :p

    OdpowiedzUsuń
  9. puder jest chyba podobny do pudru ze Skinfood - Peach&Sake :)
    ładny makijaż.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...