4 lipca 2011

Bubel miesiąca - Essence 'Show Your Feet'


Dzisiejszy wpis jest pełen negatywnych emocji - skuszona dobrymi opiniami na temat essencowych lakierów, mając jedyny sklep tej marki w swoim mieście - kupiłam! Lakier z serii 'Show Your Feet' w przepięknym kolorze Flamingo Rose to według mnie totalna porażka. Choć w buteleczce wygląda naprawdę obiecująco - mydlany, rozbielony róż, pięknie pastelowy to po aplikacji nawet nie wiem jak to, co widzę nazwać - przede wszystkim lakier jest gęsty i ciężko jest nim pomalować i paznokcie u stóp i u rąk (próbowałam i tu i tu - mając nieśmiałą nadzieję, że skoro u rąk się nie sprawdził to może skoro jest przeznaczony do stóp - w magiczny sposób na stopach właśnie będzie cudowny). Co mnie aż tak wzburzyło? Jedna warstwa produktu sprawia, że paznokcie wyglądaja okropnie - wielkie prześwity i nijakie krycie, druga warstwa - kolor wygląda jak 'przyklejony' do paznokcia, sztucznie, nie pasująco - nie będę wstawiała zdjęć na paznokciach bo chcę czym prędzej pozbyć się tego widoku.

Miałyście lakiery z tej serii? Czy tylko ja jestem tak niezadowolona?
Bubel miesiąca - Essence 'Show Your Feet'
Czytaj dalej...

28 komentarzy:

  1. szkoda że takie badziewie, bo kolor jest naprawdę śliczny...

    OdpowiedzUsuń
  2. nie mialam z nim do czynienia ale wiele bym sie po nim nie spodziewala - nie zaskoczyla mnie ta recenzja bo te lakiery wydaja sie takie - jak to napisala Ola - badziewiaste .

    OdpowiedzUsuń
  3. W buteleczce wygląda prześlicznie :) Nie miałam lakieru z essence i raczej nie kupię ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. mam kilka lakierów z tej firmy i uważam je za przyzwoite...może to dlatego, że to inna seria, mianowicie "colour & go"..

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam nigdy lakierów essence (choć ostatnio poluję na te z colour & go), ale malowałam nimi paznokcie (właśnie z c&g) i byłam zadowolona. Nie odpryskiwał ani super szybko, ani po zadziwiająco długim czasie - był po prostu w porządku, choć ciemniejsze kolory czasami przerażają odcieniami.
    O tym, który opisujesz nigdy nie słyszałam, ale skoro jest taki beznadziejny nie będę sobie zaprzątać nim głowy w sklepie. Poza tym nie lubię jasnych kolorów na stopach. ;>

    OdpowiedzUsuń
  6. kolor jest cudny, arbuzowy :)) szkoda tylko, że to taka porażka, wykreślam w takim razie te lakiery ze swojej wish-listy

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam, ale czytam już którąś z kolei recenzję, że ktoś się skusił opiniami, a tak naprawdę efekt był nijaki. To chyba zależy na jaki produkt się trafi. A szkoda bo śliczny kolorek.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny kolor, szkoda, że lakier spisał się tak źle. Ja mam z tej serii ciemną, kremową zieleń i bardzo ją lubię - lakier kryje po jednej warstwie, ładnie błyszczy, dość szybko schnie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie miałam lakierów z tej serii, ale z serii colour & go i byłam bardzo zadowolona: świetna, lekka konsystencja, bardzo dobre krycie przy dwóch warstwach, szybko schnie. Wytrzymałość dla mnie typowo lakierowa, czyli 3-4 dni bez odprysku (oczywiście z topem).

    Ale Twój opis jest dla mnie bardzo obrazowy, bo niedawno miałam dokładnie taką samą sytuację z lakierem z Miss Selene.

    OdpowiedzUsuń
  10. dziewczyny, uzywalam lakierow z innych serii essence - np. I Love Berlin i byly ok, to ta seria niby przeznaczona tylko do stop jest tak straszna - albo ja mam felerny lakier:(

    OdpowiedzUsuń
  11. ja mam lakiery z essence colour&go i są świetne. nie wiem, może trafił ci się jakiś bubel?

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie widziałam nigdy tej serii. Dobrze, że napisałaś, będę się jej wystrzegać ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. szkoda :( w buteleczce ten kolor jest naprawdę piękny...

    OdpowiedzUsuń
  14. no, a ja nie mam dostępu do "esens".
    Ale kolorek fenomenalny
    ---
    u-majorki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja z essence kupiłam lakier zupełnie z innej serii niż ty masz i też się zawiodłam. Za gęsty i daje bardzo, bardzo sztuczny efekt jak jakimś sposobem się go nałoży na paznokcie. Myślałam, że trafiłąm na jakąś felerną buteleczkę i kupiłam inny z tej serii co pokazujesz i było to samo. Już nigdy nie kupię lakieru z tej firmy...

    OdpowiedzUsuń
  16. Oj współczuję...
    Bo na widok koloru sama się zaśliniłam...

    OdpowiedzUsuń
  17. Jeszcze nie miałam, a chciałam. I teraz muszę się zastanowić czy jest sens.

    OdpowiedzUsuń
  18. W buteleczce wygląda ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. nie mialam żadnego lakieru tej serii, ale odechciewa mi się...

    OdpowiedzUsuń
  20. zapraszam do mnie na rozdanie;))

    OdpowiedzUsuń
  21. nie miałam lakierów tej firmy aczkolwiek skuszona wieloma kolorami pojawiającymi się na paznokciach w sieci pewnie zdecydowałabym się na lakier tej marki...nie sądzę by konieczne było skreślanie wszystkich serii, bo czasem bywa tak, że któraś seria jest mniej udana...szkoda, że akurat tak ładnie wyglądający kolor się nie udał ;/

    OdpowiedzUsuń
  22. Kurka, szkoda, bo kolor ma superancki...

    OdpowiedzUsuń
  23. Szkoda, bo śliczny kolorek ...

    OdpowiedzUsuń
  24. szkoda bo ma ladny kolor


    http://bajeczneopowisci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. hmm ja osobiście lakiery z essence uwielbiam i mi się sprawdzają...nie wiem może trafiłaś na zły egzemplarz ?...chociaż lakierami z tej kolekcji nie miałam jeszcze do czynienia...

    obserwuje ;))

    http://reedlipstick.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Masz bardzo ładny blog
    Dodaję go do obserwowania ♥
    Liczę na to samo i zapraszam do komentowania <3

    OdpowiedzUsuń
  27. Z serii Show Your Feet mam odcien Very Berry (ciemny róż) i po prostu go uwielbiam. Idealnie się rozprowadza, jedna warstwa kryje niesamowicie, trzyma się bardzo długo, nie ściera, nie odpryskuje. W każdej serii lakierów, których próbowałam była jakaś czarna owca, po prostu lakiery różnią się w zależności od koloru, jeden nieudany nie musi świadczyć, że pozostałe są do niczego. A koralowego szkoda, bo piękny. Nawet miałam go ostatnio w ręce, ale nie wzięłam na szczęście :-)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja też mam z tej serii ciemny róż i jestem zachwycona, od kiedy go kupiłam jest to mój ulubiony lakier. Trwały, piękny połysk, łatwo się nim maluje. Polecam!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...