28 lipca 2011

Chanel, Blue Satin - recenzja lakieru do paznokci


Dzisiejsza recenzja to recenzja kosmetyku pożyczonego od mojej siostry Anki (danke!), która to dostała go w prezencie od przyjaciela (danke Boro!), lakier do paznokci Chanel nie jest więc moją własnością - i dobrze bo gdyby Tomek przeczytał tutaj o jego cenie, przez tydzień kazałby mi jeść chleb z solą ;) Ale do rzeczy, abstrahując od ceny :)



Jak najkrócej opisać odcień Blue satin? Bardzo ciemny, głęboki granat bez zbędnych drobinek i perłowego połysku, którego swoją drogą nie znoszę i nie toleruję na swoich paznokciach. W świetle dziennym lub w słońcu doskonale widać przebłyski granatu, ale po pierwszej aplikacji byłam pewna, że ten lakier jest czarny. Całkiem fajnie rozprowadza się i nie pozostawia smug, w stanie doskonałym wytrzymuje około 3 dni – myślę, że u dziewczyn, które nie mają małych dzieci i nie muszą trylion razy w ciągu dnia myć rąk powinien wytrzymać znacznie dłużej (nie użyłam żadnego lakieru nawierzchniowego przedłużającego trwałość). Jedna warstwa w zupełności wystarczy, aby w pełni pokryć i uzyskać zadowalający efekt. Oczywiście jest też 'jakieś ale', po użyciu zmywacza paznokcie wyglądają kiepsko - mimo tarcia wacikiem na skórkach lub pod paznokciem widać pozostałości lakieru, dzieje się tak zapewne z każdym ciemnym odcieniem, ale wspomnieć należy o tym fakcie :)

Na moich mini paznokciach i spracowanych dłoniach ;)



Nie byłabym sobą gdybym go nie zmatowiła :)


I jak Wam się podoba? Co do ceny - nie znam jej i nie sprawdzałam, niech pozostanie wielką niewiadomą!
Chanel, Blue Satin - recenzja lakieru do paznokci
Czytaj dalej...

18 komentarzy:

  1. kolor piekny!

    zostalas otagowana:D
    http://shpcdream.blogspot.com/2011/07/tag-make-up-blogger-award.html#more

    OdpowiedzUsuń
  2. Marta, ja nie jestem przekonana do granatow ani do czarnych paznokci:( maluje natakie odcienie baaardzo rzadko

    Dimku, dziekuje:*

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo mi się podoba, choć nie wiem czy przed zmatowieniem nie bardziej? :)

    ps dopiero dzisiaj odkryłam Twoje drugie miejsce w sieci, z moją ulubioną, przesłodką Jagodą :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Agata, ale tam na razie troche pusto:(

    OdpowiedzUsuń
  5. a właśnie o cenę chciałam zapytać, z ciekawości:) hehe.
    Osobiście nie lubię aż tak ciemnych kolorów na paznokciach.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny, klasyczny i szlachetny :))

    OdpowiedzUsuń
  7. ładnie wygląda jako mat!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja nie lubie matów ;)

    http://bajeczneopowisci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny :) Wolę go bez matu, zmatowiony trochę traci ten piękny niebieski plask.

    OdpowiedzUsuń
  10. Podoba sie bardzo, ale przed zmatowieniem :)

    OdpowiedzUsuń
  11. boski kolorek . xd
    jak matowisz paznokcie ?

    OdpowiedzUsuń
  12. spoko, 100% dupe jest Rimmel Blue Vogue http://www.spookynails.com/2010/08/rimmel-lycra-pro-400-blue-vogue.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczny kolor :D
    Nawet sprawdziłam cenę i powiem Ci, że myślałam, że będzie gorzej :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie lubię takich ciemnych lakierów - źle się czuję gdy mam takie na paznokciach.

    OdpowiedzUsuń
  15. piękny! chociaż w matowej wersji jakoś blado wypada, wolę "oryginał" ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. granat ladny ale ja sie z lakierami Chanel nie lubie :P

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...