30 lipca 2011

Bobbi Brown - SPF 15 Tinted Moisturizer Oil Free


  " Emulsja koloryzująca SPF 15 Tinted Moisturizer to opcja wszystko w jednym. Zapewnia lekkie krycie, sprawia, że skóra nadal jest widoczna i zawiera SPF. Teraz SPF 15 Tinted Moisturizer zmieniają opakowanie i będą dostępne również w nowej, żelowej formule dla skóry normalnej do tłustej."
W lecie mam czasami ochotę na podkład lekki albo jego zupełny brak -  emulsja, którą Wam dzisiaj pokażę jest świetnym rozwiązaniem, nawet dla osób, które lubią mieć 'coś na twarzy' - mimo, że jest lekka, całkiem dobrze kryje i idealnie wtapia się w skórę, co możecie zobaczyć na zdjęciach. Ja mam ciemny kolor - Teint Medium, a mimo to nie odznacza się. Czasami mieszam go z jaśniejszym podkładem i w zimne, deszczowe dni jest idealnie.



Składniki i korzyści:
Sodium Hyaluronate - natychmiastowo nawilża skórę
Emolienty i humektanty - sprawiają, że skóra staje się bardziej miękka;  wzmacniają naturalną barierę ochronną skóry,  wzmacniając jej zdolność do zatrzymywania wilgoci
Peptydy stymulujące produkcję kolagenu - wzmacniają i napinają skórę
Antyoxydanty - witamina C i E -  chronią skórę przed szkodliwym działaniem wolnych rodników
Aloes, cukier trzcinowy i kofeina - łagodzą i koją skórę
SPF 15 - oferuje szerokie spektrum ochrony UV




Pojemność kremu koloryzującego to aż 50 ml, standard w przypadku podkładów to 30 ml.
Sugerowana cena detaliczna: 156 zł.
Bobbi Brown - SPF 15 Tinted Moisturizer Oil Free
Czytaj dalej...

11 komentarzy:

  1. czyli doskonałe rozwiązanie właśnie dla mnie - jeśli dobrze kryje, ale jest lekka :) cena wysoka, ale pojemność duża - może nawet za duża. Mogli jednak zrobić mniejsze opakowanie - za niższą cenę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Och jest cudowny, ślicznie wyrównuje kolorek ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rzeczywiście świetnie stapia się ze skórą, chociaż początkowo wydawało mi się, że jest ogromna różnica pomiędzy odcieniem kremu a Twoją ręką :) super! kosmetyk niestety nie na moją skromną kieszeń, ale pomarzyć można ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. pojemnosc ogromna, ale cena :(

    http://bajeczneopowisci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. faktycznie pojemność duża, ale cena jak dla mnie jest wieelkim minusem ;(

    OdpowiedzUsuń
  6. Dla mnie tez drogo, ja mam ochote wyprobowac cokolwiek z kolorowki Bobbi Brown:)

    OdpowiedzUsuń
  7. kurcze . . . . !
    czemu jak cos jest fajne to musi być drogie . ?!

    OdpowiedzUsuń
  8. hmmm.. tak się stopił na ręce, że wygląda jakby go wcześniej nie było...

    OdpowiedzUsuń
  9. No niestety nie jest najtanszy:(

    OdpowiedzUsuń
  10. dla mnie sa niestety za drogie :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak dla mnie drogi ale mzoe kiedys gdy bede juz milionerka :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...