11 czerwca 2011

Zmarszczki okołooczne i Clinique All About Eyes

aae

Kiedy nadejdzie dzień w którym pojawią się pierwsze zmarszczki w okolicy oczu...

Działanie: Doskonały kosmetyk intensywnie nawilżający, ochronny i odmładzający skórę pod oczami. Odświeża skórę wokół oczu dzięki czemu redukuje uczucie zmęczenia i ciężkich powiek. Pozostawia skórę gładką i zdrową. Pobudza naturalny proces odnowy skóry. Normalizuje proces wydzielania sebum. Wzbogaca zewnętrzną barierę ochronną skóry, zapewniając doskonałe nawilżenie i zapobiegając wnikaniu wolnych rodników. Niezwykle lekki i doskonale wchłaniający się gwarantuje, że wszystkie aktywne składniki pozostaną w skórze. Pozostawia skórę gładką, świeżą i matową. Zawiera składniki przyspieszające wydalanie martwych komórek naskórka. Zapobiega wysychaniu skóry w przyszłości.
Stosowanie: Należy delikatnie wklepać go w skórę pod oczami. Został przetestowany dermatologicznie i jest bezpieczny nawet dla wrażliwej skóry.


...trzeba zainwestować w dobry krem. U mnie pierwsze, a nawet i drugie już są więc używanie takiego kosmetyku to dla mnie codzienność. O produkcie Clinique przeczytałam dużo pozytywnych opinii - moja siostra także go używa i jest bardzo zadowolona. Swój kupiłam w zestawie z kremem do twarzy tej samej marki - dlatego jest w tubce, a nie w słoiczku. Moja skóra wokół oczu jest bardzo delikatna i zasiniona, 'wory' pod oczami mam od dziecka i nic z nimi nie da się zrobić - można jedynie je odrobinę zniwelować, nigdy ich się jednak nie pozbędę. Z moją sinicą All About Eyes radzi sobie dobrze, a dodatkowo nawilża delikatną skórę. Nie lepi się i nie podrażnia, doskonale rozprowadza się na nim skinfoodowy korektor. Rozjaśnia spojrzenie - nie wiem jak to jest mozliwe, ale ja to widzę:) Kolejnego opakowania jednak nie kupię - z prostego powodu, jest jeszcze wersja Rich oraz mnóstwo innych kremów wartych uwagi!

aae2

Jakich używacie kremów pod oczy? A może jeszcze nie korzystacie z takich kosmetyków ?
Zmarszczki okołooczne i Clinique All About Eyes
Czytaj dalej...

12 komentarzy:

  1. jako że jeszcze nie mam zmarszczek itd. używam ziaji kozie mleko tak zapobiegawczo i w celu nawilżenia skóry wokół oczu :)
    jak ten wykończę chcę się skusić na jakiś z flos lek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kasiek, mi lat nie ubywa więc muszę już antyzmarczkowe używać:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja uwielbiam dwa kremy pod oczęta : Lancome Renergie yeux (ten z korektorem) oraz Nuxe roll on Aroma- aillance - co z tego ,że to kremy dla pań po 40...przynajmniej zmarszczek jeszcze nie ma :)

    OdpowiedzUsuń
  4. White: tez mam ten z korektorem, ale czeka w kolejce:))

    OdpowiedzUsuń
  5. nie wiem czy wiesz ale jestem dokladnie o 5 dni starsza ;) od dawna uzywam kremy pod oczy bo mimo ze na poczatku nie mialam zmarszczek, zawsze uwazalam ze pozniej sie pojawia jesli bede te okolice nawilzac. Moze cos tym jest bo mimiczne mam ale jak patrze na oczyska innych w moim wieku to nie mam na co narzekac. Przez duzo kremow przeszlam i tak od 25 roku zycia kupuje takie mocno przeciwzmarszczkowe zgodnie z zasada lepiej zapobiegac niz leczyc - w chwili obecnej mam zele flos-lek ale szukam czegos mocniejszego. z kremow ktore mi przypadly do gustu jest Vichy LiftActiv Retinol Ha.

    OdpowiedzUsuń
  6. ja się zbieram już od jakiegoś czasu do recenzji właśnie wersji rich, jak i serum w rollonie All About Eyes. obydwa uważam za genialne w sytuacji kryzysowej, trzymane w lodówce rano odświeżają, uędrniają i napinają jak nic innego ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja od dawna stosuję kremy pod oczy. Mam już sporo lat na karku i nie wyobrażam sobie zaniedbać tę okolicę. Tę i nie tylko :))))
    Od jakiegoś czasu pod oczy używam La Roche Posay ACTIVE C ale mysle o zmianie tego kosmetyku.
    Chyba czas na coś mocniejszego. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja jeszcze nie korzystam z kremów pod oczy,
    nie mam problemów z tymi okolicami ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja niestety na razie muszę się zadowolić żelami pod oczy flos-leku ;)

    a peeling morelowy kupowałam w rossmannie i w makro (tylko że przy drugiej opcji trzeba wziąć od razu dwa hurtem) :)

    OdpowiedzUsuń
  10. tak, ja również Agata i również mama, ale mi teraz raźniej...:)

    a jeśli o zmarchy chodzi to mam głównie około-oczne także będę się rozglądać, a markę Clinique bardzo lubię

    OdpowiedzUsuń
  11. ten z Clinique fajny ale dla mnie za slaby :) ja sie przerzucilam na azjatyckie :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ach korzystam, korzystam ;) Ja mam skonczone 25 lat i od okolo 5 lat uzywam kremow pod oczy i uwazam, ze po skorze pod oczami i po szyi mozna poznac wiek kobiety :) Niestety ze jestem pokoleniem bardzo komputerowym, silnie eksploatuje oczy i borykam sie z pierwszymi zmarszczkami mimicznymi, szczegolnie od smiania sie.

    Uzywalam kremow pod oczy w szerokich widelkach cenowych, ale przyznam sie, ze za kazdym razem jak kupię jakiś silniejszy przeciwzmarszczkowy, to potem wracam do zwyklego nawilzajacego Oeparol badz Dermedic, gdyz te silniejsze kremy pogarszaja czesto stan mojej skory, a w wiekszosci przypadkow uwrazliwiaja moje oczy na slonce. All about eyes mialam w wersji Rich, ale mnie nie zachwycil. Zdecydowanie polecam krem przeciwzmarszczkowy Oeparol.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...