30 czerwca 2011

Nowa limitowanka Essence - 'Ballerina Backstage'

ballerina1

'Ballerina Backstage' już jest! Dzisiaj zobaczyłam ją w sklepie Essence i kupiłam produkty, które mnie zainteresowały, a mianowicie:

Cienie w musie - złoty Pas de Cooper oraz matowy czarny Grand-plié in black - każdy o wadze 2,8 gr
Róż w musie - w kolorze Prima Ballerina o wadze 6,1 gr

ballerina2

balerina3

Bardzo podoba mi się róż - jest arcydelikatny i dziewczęcy - obawiam się jednak, że na nawet lekko opalonej cerze może być bardzo słabo widoczny, ale jak sama nazwa kolekcji wskazuje - baletnice kojarzą się z porcelanową cerą więc może dla takiej karnacji został stworzony ten produkt? Cieni jestem bardzo ciekawa - nie używałam jeszcze nigdy czarnego o konsystencji musu. Pełną relację ze zdjęciami zdam za parę dni:)

ballerina5

ballerina4

Złoty wyszedł odrobinę mdło, ale w rzeczywistości jest 'mocniejszy':

ballerina6
Nowa limitowanka Essence - 'Ballerina Backstage'
Czytaj dalej...

19 komentarzy:

  1. roz jest absolutnie piekny! ale pewnie bedzie za jasny dla mnie:(

    OdpowiedzUsuń
  2. kuszą mnie te cienie. One zastygają na powiece? Róż też jest naprawdę śliczny ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. hehe... widze, ze to samo dzis dorwalysmy w sklepie :) rozu na mnie nie widac choc ja wcale nie naleze do osob o ciemniejszej karnacji...

    OdpowiedzUsuń
  4. maus, masz racje - masz jasna cere- wiec w sumie dziwne, myslalam, ze to zalezy od karnacji wlasnie - u mnie go widac.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie cienienie nie pociągają. Nie spotkałam jeszcze kremowych cieni które by mnie zadowoliły ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi się bardzo podobają, sama się zastanawiam nad kupnem
    ------
    u-majorki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. jasna ale tez nie tak jasna jak to czasami by sie wydawalo patrzac na zdjecia ;) jakby nie bylo ja lubie bardziej "wyrazne" roze :D

    OdpowiedzUsuń
  8. wygladaja cudnie ale czy przy mojej tlustej cerze i powiece by sie sprawdzily? smaka narobilas ale w ciemny bym nie ryzykowala .

    OdpowiedzUsuń
  9. na ten róż chyba będę polować :) daj znać, jak z trwałością :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Poluję na tę serię ale cienie akurat mnie słabiutko wabią...Może róż, zobaczymy jak ze składem.

    OdpowiedzUsuń
  11. dam znać jak z różem sytaucja, dzisiaj pada i nie mam jak zdjęć zrobić:(

    OdpowiedzUsuń
  12. Tu też pada i jest zimno, ale deszcz jest fajny w sumie :)))

    Jakoś mnie nie powalają te cienie, nie wiem chyba zaczynam się leczyć z essence... :(

    OdpowiedzUsuń
  13. będę czekać na recenzję cieni :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne kolory - muszę wybrać się do drogerii :))

    OdpowiedzUsuń
  15. oho! w jakim sklepie zakupiłaś?? :)

    OdpowiedzUsuń
  16. :( no taaak... podejrzewałam to...!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Jutro wybiorę się obejrzeć limitowankę na żywo :) Ciekawe, czy się na coś skuszę

    http://lelianna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...