27 czerwca 2011

L'Imperatrice - numer 3 Dolce Gabbany

dolcegabbana3

L'Imperatrice Dolce Gabbany to jeden z moich ulubionych zapachów - unisex - moim zdaniem jednak jest typowo kobiecy. W składzie znajdziemy melon, kiwi, różowy fiołek, piżmo. Kompozycja wydaje się być banalna i prosta, ot kolejne kwiatki i owoce, których są miliony, po chwili jednak staje się cudownym otulaczem doskonale sprawdzającym się w letnie wieczory albo chłodniejsze dni. Perfumy są bardzo kwiatowo - owocowe jednak nie pozostawiają za sobą ogona - co akurat dla mnie jest plusem - mimo, że jest intensywny, na nadgarstkach przy każdym ruchu lub przy wietrze - czułam go na sobie. Przez długi czas wydawało mi się, że jest zupełnie nie mój, że nie pasuje do mnie - teraz patrzę na L'Imperatrice zupełnie inaczej. Nie używam ich codziennie, nawet nie raz w tygodniu - są ze mną tylko w szczególne dni. Doskonałe dla wielbicielek słodkości i intensywnych nut.

dolcegabbana2

Opakowanie zapachu nr 3 (antologia obejmuje pięć zapachów) jest szklane, bez atomizera i ma odkręcany korek - ja mam wesrję pochodzącą z zestawu, o pojemności 30 ml. Muszę przyznać, że bardziej zadowoliłaby mnie obecność atomizera - łatwo można przesadzić z ilością zapachu i po prostu chlusnąć na siebie za dużo:) Odkręcany korek też jest specyficznym rozwiązaniem, ale można przywyknąć - całość wizualnie jest doskonale surowa i ascetyczna.
L'Imperatrice - numer 3 Dolce Gabbany
Czytaj dalej...

10 komentarzy:

  1. nigdy nie wachalam ale przypuszczam [po opisie] ze by mi sie spodobal :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Opis tak kuszący, że aż chciałabym wyskoczyć do drogerii i powąchać. Ile mógłby mniej - wiecej kosztować? Mam od razu szykować oszczędności? ;) Już czuję, że się z tym zapachem bardzo polubimy!

    OdpowiedzUsuń
  3. Smieti, piekne sa!

    Majka, w perfumeriach sa drogie, na All i perfumeriach nternetowych mozna zdobyc znacznie taniej - np na all widzialam 100 ml za 80 zl w licytacji.

    be-beautiful, sprawdz- sa naprawde piekne. Chyba az dzisiaj ich uzyje:)

    OdpowiedzUsuń
  4. mam 100ml z atomizerkiem, używam codziennie i bardzo lubię, chociaż teraz - w połowie butelki już mi się znudziły i nawet się zastanawiam czy ich nie wystawić na all ;) sympatyczny zapach chociaż trochę płaski, typowy na lato :D

    OdpowiedzUsuń
  5. siulko, nie zgadzam sie troche z ta plaskoscia - muze przyznac, ze na poczatku tak o nim myslalam, ale w porownaniu do innych owocokwiatkow D&G ma w sobie cos innego, takiego pociagajacego wrecz!

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie mówię, że jest całkiem płaski, ale wolę zapachy, które bardziej ewidentnie się rozwijają... Tutaj na początku czuję piękne jabłuszko, które po jakimś czasie wychodzi i zostawia tylko po sobie słodkie wspomnienie...

    OdpowiedzUsuń
  7. fajny owocowy zapach, doskonała alternatywa dla sezonówek Escady :) Mam je i jakiś czas temu nazywałam je "zapachem szczęścia", bo gdyby szczęscie miało zapach to tak by pachniało.. fascynacja tym zapachem chwilowo wygasło, ale nadal lubię ten zapach - taki sympatyczny... :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam je. Zdecydowanie moje ulubione perfumy.
    :)

    OdpowiedzUsuń
  9. jak tylko je w perfumerii powąchałam za namową ekspedientki od razu się w nich zakochałam, są boskie. takie na lato uwielbiam nie są ciężkie i nie boli po nich głowa , mogła bym się w nich kąpać. polecam

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...