17 czerwca 2011

Idzie Nowe! Pat & Rub - seria do pielęgnacji twarzy


Jako, że ostatnimi czasy uwielbiam kosmetyki, które opisane są jako naturalne - o nowej linii do pielęgnacji twarzy polskiej marki Pat & Rub muszę Wam wspomnieć!
"Bez kompromisów - 100% natury, 100% nowoczesności, 100% skuteczności, 100% przyjemności" - to 'myśl' przewodnia całej serii.

Pielęgnacja Twarzy PAT&RUB powstawała długo. Wiele prób i czasu kosztowało nas opracowanie w 100% NATURALNYCH receptur gwarantujących wysoką skuteczność i przyjemność stosowania kosmetyków do twarzy. Nasze formuły są hipoalergiczne – nie zawierają alergenów.
Pielęgnacja Twarzy PAT&RUB chroni, nawilża i naprawia. Zawiera substancje chroniące skórę przed czynnikami zewnętrznymi, łagodzące podrażnienia, nawilżające, przywracające i podtrzymujące równowagę hydrolipidową. Zawiera również naturalne surowce będące substancjami aktywnymi o udokumentowanej badaniami skuteczności w naprawczym działaniu na skórę.

Co znajdziemy w nowej serii? Wszystko, czego potrzebuje nasza skóra: kremy do pielęgnacji twarzy i szyi na dzień i na noc 30+ oraz 40+ (właśnie zdałam sobie sprawę, że ja już prawie należę do tej pierwszej grupy wiekowej...), oczyszczanie: płyn miceralny, mleczko i tonik, krem pod oczy, serum do cery przesuszonej i podrażnionej (ten produkt sprawia, że krew mi szybciej w żyłach płynie! jestem bardzo ciekawa!), koloryzujące kremy nawilżające w dwóch odcieniach (letnia alternatywa dla ciężkich podkładów?).
Bardzo ważny jest fakt, iż kosmetyki zawierają 100 procent składników pochodzenia naturalnego, nie posiada natomiast składników pochodzących z ropy naftowej, siarczanów, silikonów, glikolu, pegów. Nie mają sztucznych konserwantów, zapachu oraz barwników. Kremy zapakowane są w opakowania AIRLESS zapewniające higieniczne i precyzyjne dozowanie. Opakowania typu airless pozwalają ograniczać stosowaną ilość substancji konserwujących kosmetyk dzięki brakowi powietrza w opakowaniu oraz dozowaniu przez pompkę. Pudełko wykonano z papieru ekologicznego.

Nie wiem jak Wam, ale mi bardzo bardzo podoba się to, że coraz więcej firm stawia na naturę i na ograniczenie stężenia albo całkowite wyeliminowanie 'syfu' w swoich produktach. A poza tym to kolejna doskonała polska firma, która w niczym nie ustępuje tym zza wielkiej wody:)
Idzie Nowe! Pat & Rub - seria do pielęgnacji twarzy
Czytaj dalej...

15 komentarzy:

  1. Imienniczko ma, w związku ze współnym zamiłowaniem do natury i zainteresowaniem tematem nie możesz nie wziąć udziały w moim konkursie! wpadaj, fajne kosmetyki dla dzieciaczków do wyboru

    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  2. o kochana oczywiscie, ze moge tym bardziej, ze Jagoda ma zamiar odziedziczyc zamilowanie do kosmetykow po mamie wiec musi sie przyzwyczajac;)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta firma kojarzy mi się na plus i na minus :) Na plus, że są to dobre i naturalne kosmetyki, a na minus, że reklamuję je bardzo nie lubiana przeze mnie Kinga Rusin. nie znam jej, a jej nie lubię po prostu, tak jak skrzynecką... i kosmetyki reklaowane przez te panie nie mam chęci kupować...

    OdpowiedzUsuń
  4. pralinko, Kinga Rusin jest właścicielką tej marki więc sygnuje je swoim nazwiskiem.
    Swoja droga ciekawa jestem czy sygnowanie swoim nazwiskiem marki kosmetyków wpływa dobrze na markę czy np. lepiej o tym nie mówic?
    Pewnie jest to troche ryzykowne, bo w PL znane osoby maja duzo wrogow i zawistnikow- co za tym idzie to grono kosmetyków kupować nie będzie.

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja bardzo lubię Pat&Rub, testowałam już dwie serie i zapewne jeszcze coś zakupię :)

    OdpowiedzUsuń
  6. No własnie co by było, gdyby lady gaga zaczęła reklamowac Womanity...? Bo jak widać TM bierze takie rzeczy pod uwagę i twarzą reklamową Angela została Eva Longoria - piekna i subtelna celebrytka, uważam to za trafny wybór. Kinge rusin kojarze z głupawym śmiechem z Dzien Dobry TVN i beznadziejnymi tekstami...

    OdpowiedzUsuń
  7. :) http://cocoperez.com/2011-06-16-eva-mendes-thierry-mugler-angel-ads

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeszcze nie miałam do czynienia z produktami tej marki. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja również jeszcze nigdy nie używałam produktów tej firmy, ale kuszą mnie, oj kuszą ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. szkoda, że nie mają nic dla pań 20+ ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Tej marki jeszcze nie kojarzę, na moje szczęście nie widziałam reklam bo nie mam PL telewizji, więc może i lepiej bo za Kingą Rusin też jakoś nie szaleję :)

    OdpowiedzUsuń
  12. pralinko - ja wole Gwen Stefani np :)

    Aśa, nic straconego:)

    Paula, peelingi polecam.

    kotwilka, to Ty taka młoda?:)

    Sylva, ja tez nie mam TV.

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziekuje:)
    Zaciekailas mnie ta seria, ja tez bardzo lubie nturalne kosmetyki:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pralinko, w przeciwieństwie do Evy Longoria Kingi Rusin nikt nie wynajął do reklamowania tych kosmetyków, ona je produkuje za swoje pieniądze

    OdpowiedzUsuń
  15. Napisałam dziś notkę na temat kremu +30 na noc, zapraszam :)
    http://nalogowa.blogspot.com/2011/07/krem-na-noc-30-pat.html

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...