7 czerwca 2011

The Body Shop - podwójna wanilia



Chciałam Wam przedstawić nowe masło do ciała z The Body Shop!
Opis: "Innowacyjne Masło do Ciała Duo oferuje dwie konsystencje o różnej intensywności nawilżania w jednym wygodnym opakowaniu - jest to pierwsze takie rozwiązanie w branży kosmetycznej na całym świecie. Dzięki nowemu kosmetykowi można używać jednego produktu zawierającego dwie konsystencje o różnym poziomie nawilżania w obrębie tego samego zapachu. Wszystko to dzięki inteligentnemu opakowaniu nowego Masła do Ciała Duo.Produkt o lekkiej konsystencji przeznaczonej dla skóry normalnej, może być stosowany do obszarów ciała niewymagających intensywnego nawilżania, takich jak brzuch i ramiona – znajdziesz w nim składniki pozyskiwane w ramach programu Wspólnota Uczciwego Handlu, masło shea, masło kakaowe, olejek z brazylijskiego orzecha. Formuła o gęstszej, bogatszej konsystencji, przeznaczona jest do nawilżania bardziej wymagających partii ciała, takich jak: łokcie, kolana, ręce i łydki. Konsystencja zapewnia głębokie nawilżanie, dzięki składnikom pozyskiwanym w ramach programu Wspólnota Uczciwego Handlu, maśle shea, maśle kakaowym, oleju z brazylijskich orzechów, wosku pszczelim, olejku babassu oraz oleju z ekologicznie uprawianej soi. Wystarczy wybrać zapach oraz dobrać odpowiednią konsystencję, aby cieszyć się aksamitne miękką i odżywioną skórę."

Mam dwie wersje zapachowe tego masełka: waniliową i groszkową:) W tej chwili używam tej pierwszej. Zapach- co tu dużo pisać - jest piękny, jak to wanilia - zmysłowa, słodka i niemalże rozpływająca się. Jeśli chodzi o właściwości nawilżające - są bardzo dobre! Musicie wiedzieć, że nie nawilżam ciała codziennie - zwyczajnie nie mam na to czasu. Skóra wobec tego wypija wszystko, co jej zaoferuję. Masło z The Body Shop wchłania się znakomicie - zarówno wersja bardziej tłusta jak i ta lekka. Gęstego masełka używam w miejsca bardzo przesuszone - u mnie są to łokcie i całe nogi, wersja lżejsza sprawdza się doskonale na brzuchu, ramionach i pośladkach. Zapach utrzymuje się długo na skórze i w pomieszczeniu w którym kosmetyk był używany!
Przyznam, że jestem bardzo zadowolona z tego kosmetyku - na początku sceptycznie podchodziłam do pomysłu 'duo', ale jest to strzał w dziesiątkę!




Opakowania masełek po zużyciu należy poddać recyklingowi! A tak wygląda opakowanie, wizualnie wersja bogata przypomina mi jakiś smakowity deser:)

The Body Shop - podwójna wanilia
Czytaj dalej...

15 komentarzy:

  1. zgadzam się z Tobą... sama mam wanilię i acai i z obu jestem zadowolona:) miałąm dzisiaj wrzucić ich recenzję,a le poczeka...;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja czekam na te masełka :) Strasznie jestem ich ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
  3. barwy: ubiegłam Cie;)

    dezemka: fajnie, fajnie - naprawdę dobrze się sprawują.

    vex: jaki zapach kupiłaś?

    OdpowiedzUsuń
  4. super pomysł z taką podwójną konsystencją! można używać w bardziej gorące dni lekkiej a jak jest chłodno to cięższej. albo w zależności od potrzeb skóry.
    szkoda tylko, że TBS jest taki drogi i trudno dostępny.

    OdpowiedzUsuń
  5. prince: no niestety w kilku miastach tylko można je dostać.

    zmalowanalala: :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ech, no trudno... ale i tak wrzucę:P:P:P a co do Sensique i marek ojczyźnianych, to ja pomocą służę jak coś;)

    OdpowiedzUsuń
  7. a ja sluze pomoca markami obczyznianymi!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. mniam mniam, musi pachnieć genialnie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Mmmmmmmmmmmmm uwielniam wanilie pod kazda postacia! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mmm Twój opis brzmi zachęcająco :) Będę musiała wybrać się kiedyś do Body Shopu i przetestować tą waniliowość (coby zapach nie okazał się dla mnie zbyt mocny) :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo podoba mi się sposób w jaki te masełka są podzielone

    OdpowiedzUsuń
  12. jeszcze raz przeczytam o tych maselkach to mnie cos trafi :))) bo ciagle mi nie po drodze do miasta gdzie jest TBS...

    OdpowiedzUsuń
  13. Miałam go dziś nawet w łapce, ale w ostateczności wzięłam masełko do ciała migdałowe :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...