29 maja 2011

Zapowiedź - koreańskie kosmetyki

Dotarła w końcu moja koreańska paczka! Zobaczcie jakie cudowności!



Zamówiłam:
SKINFOOD Fresh Juice C Serum 50ml
SKINFOOD Fresh Juice C Cream 50g
SKINFOOD Salmon Dark Circle Concealer Cream #01
TONY MOLY Tomatox Brightening Mask 70g (to ten pomidor:))

Sprzedawca to rubyruby76 i z obsługi nie jestem zadowolona, paczka 'szła' do mnie długo bo prawie miesiąc od zamówienia, po kilku e-mailach okazało się, że nie mają w magazynie moich kosmetyków (o czym wcześniej mnie nie poinformowali) i w związku z tym moje zamówienie zostało wysłane dopiero dwa tygodnie po wpłacie.
Dostałam jednak kilka próbek i w ramach rekompensaty rubyruby76 wysłał mi paczkę rejestrowaną.

Za kilka dni przeprowadzam się i zrobiłam przegląd kosmetyków, które chciałabym ze sobą zabrać...nie jest dobrze, właściwie to powinnam mieć oddzielną wielką walizę na same kosmetyki:(
Zapowiedź - koreańskie kosmetyki
Czytaj dalej...

19 komentarzy:

  1. Pisz po kolei co to bo umieram z ciekawości :D. No i od jakiego sprzedającego zamawiałaś?
    Jeśli dobrze rozszyfrowuję to widzę łososiowy concealer - też go chcę - zamówięchyba w najbliższym czasie, bo zakochałam się w azjatyckich kosmetykach na ZA-BÓJ! To z pipetką to Fresh Juice C serum? To pomidorkowe to nie mam pojęcia - kobito uchyl rąbka tajemnicy :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Zauważyłam :D - nie mogę się doczekać recenzji... To na tą paczkę tak długo czekałaś?

    OdpowiedzUsuń
  3. prawie miesiąc!

    teraz będę zamawiała dla przyjaciółki korektor w prezencie, ale już od kogoś innego chyba,

    OdpowiedzUsuń
  4. ten pomidorek jest przezabawny :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Do mnie przesyłka od ruby przyszla w niecałe dwa tygodnie i kupiłam sobie tam miniaturkę Mango Magic Brightnening Mask Mini 6g - nie oplaca się :) znaczy lepiej kupić pełnowartościowy produkt :) ale opakowanie słodkie :) kolejne zamówienie będę składała już wkrótce :) ja korektory zamawiałam u ideaseller_kr i bardzo polecam tego sprzedawcę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. paczki od rubyruby zawsze ida wiecznosc, ja juz sie przyzwyczailam :D a co do serum to faktycznie moglo nie byc, ja przez to dostalam serum Peach Sake, choc zamowilam wlasnie to z Vit.C... bo sprzedawca go nie mial :)

    OdpowiedzUsuń
  7. O kurczę... a ja zamówiłam od rubyruby jedną paczkę O.O - mam nadzieję, że dojdzie w jakimś ludzkim terminie... Ale w przyszłym tygodniu i tak nowe zamówienie składam u ideaseller więc może mi to wynagrodzi oczekiwanie na ruby... ale i tak mam nadzieję, że przyjdzie trochę szybciej niż Twoja...

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne zakupy :) Na pomidorka też się czaję (i na złote jaja przy okazji :D )

    OdpowiedzUsuń
  9. O ła świetne :D Czekam na recenzje :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję zakupów,ja już kilka razy prawie kupiłam Salmona, ale nie lubię zamawiać z tak daleka i waham się nadal:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne opakowanka ciekawe jak bedą sie sprawdzać same produkty

    OdpowiedzUsuń
  12. czekam na recenzje korektor a konkretnie na opis kolorku 01 :)

    OdpowiedzUsuń
  13. hahahha ten pomidor jest świetny :p
    Oczywiście czekam na recenzję :)

    zapraszam na
    www.krash-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Tak mnie z Maus nastraszyłyście, że będę wieki czekać na paczkę od ruby, a przyszła dzisiaj - po 9 dniach od zamówienia :D ale mam radochę :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Czekam z niecierpliwoscia na recenzje, bo we mnie tez sie odezwalo wielkie LOVE do azjatyckich kosmetykow. Kilka juz mam, kolejnych kilka juz do mnie leci, a jako, ze to nowa obsesja, to wrecz uwielbiam czytac recezje innych dziewczyn wlasnie na ten temat.
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  16. opakowania są urocze :)
    czekam na recenzje każdego kosmetyku :D


    www.xoiknowyoulovemexo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...