5 maja 2011

StriVectin - peeling do twarzy

StriVectin-SD® Instant Retexturizing Scrub
(Restrukturyzujący peeling do twarzy)

Jest to peeling, który oczyszcza i wygładza cerę, przygotowując ją na optymalne działanie kosmetyków StriVectin (lub innych;))
Ma pomóc nam w zwalczaniu oznak starzenia się skóry, kuliste granulki jojoby, zamknięte w kapsułkach z opatentowanym NIA-114™, rozprowadzają się po skórze, działając jak delikatny peeling fizyczny i zapewniając skórze korzystne działanie NIA-114™ . Dodatkowe składniki o właściwościach łagodzących, zapewniają efekt gładkiej, rozświetlonej i bardziej sprężystej cery.

Producent obiecuje, że: oczyszcza powierzchnię skóry z zanieczyszczeń i usuwa martwe komórki, odsłaniając promienną i gładką cerę. Skóra staje się bardziej sprężysta i nabiera zdrowego kolorytu.

Nie zawiera parabenów, barwników, oleju mineralnego ani produktów przemysłu naftowego. Produkt nie jest komedogeniczny.
Produkt przebadany pod kontrolą lekarską. Nie zawiera składników pochodzenia zwierzęcego. Nie był testowany na zwierzętach.

Opis jak dla mnie rewelacyjny. A jak jest w rzeczywistości? Równie pięknie! Stosuję go raz w tygodniu na twarz, jest bardzo wydajny - wystarczy kulka wielkości grochu / na jedno użycie. Mimo lekko odpychającego zapachu użytkowanie jest bardzo komfortowe, peeling ma fajną konsystencję - na skórze można wyczuć granulki jojoby, któe znajdują się w składzie.
Bardzo dobrze usuwa zanieczyszczenia i świetnie wygładza skórę, po użyciu naprawdę widać efekt - jest jaśniejsza, zdrowsza i taka 'bijąca blaskiem':)





Skóra po użyciu wygląda według mnie jak po peelingu kawitacyjnym.

Peeling Strivectinu stał się jednym z moich ulubionych kosmetyków do twarzy, niestety cena nie sprawia mi tyle radości co użytkowanie:)
230 zł to jednak duży wydatek, dlatego też warto poszukać zestawów prezentowych w których peeling będzie w formie mini produktu - zestawy takie można znaleźć w Sephorze (najlepiej szukać na wyprzedażach).

Czy kupię go ponownie? Nie za 230 zł. Jeśli znajdę go w miniproduktach - bardzo chętnie.

Jaki jest Wasz ulubiony peeling do twarzy?
StriVectin - peeling do twarzy
Czytaj dalej...

14 komentarzy:

  1. Dzieki:)
    Ja nie kupuje takich drogich peelingów, do twarzy słuzyl mi peeling morelowy St. Ives:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja mam go właśnie z takiego zestawu, mam 30 ml - mini produkt

    OdpowiedzUsuń
  3. Moje ulubione to dwa enzymatyczne z Artdeco: Advanced Exfoliating Facial Gel i Ferment Peeling... i ostatnio enzymatyczny Missha Super Aqua Detoxifying Peeling Gel :))

    Ja moge tylko enzymatyczne uzywac... moja skora nie toleruje drobinkowych :]

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny opis produktu, ale na mój gust odrobinę za drogi, zostanę przy peelingu z dax'a i peelingu myjącym Pure Zone z L'oreala

    OdpowiedzUsuń
  5. wow, cena odrzuca...to ja już pozostanę przy moim morelowym peelingu z st.ives/sorayi :)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie znam produktu, ale droższy znam od tego - dr Brandta Mikrodermabrazja (380 zł), i do połowy słoika byłam zadowolona z efektu jakie ibiecywał producent, potem jakos tam super nie działał. Przerzuciłam sie teraz na Turnaround Clinique i jestem zadowolona. Konsultlantka z Bielan Wrocł. dała mi ostatnio do przetstowania nową maseczkę oczyszczającą z Estee Lauder. Podobna cena co Stivectin. Ta maseczka (podobna jak Turnaround za mocno wysusza i sciąga - ale polecam testowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak już będę bogata, na pewno kupię do testów :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Omatko, jaka cena! :O
    btw, odebrałam dzisiaj paczuszkę, ślicznie dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Na wszystko przychodzi pora ;) ja jeszcze do niedawna nie umiałam malować kresek eyelinerem, aż skusiłam się na liner w żelu i ciężko ćwiczyłam w pocie czoła-jeszcze nie jest super, ale myślę, że już jest OK :))

    OdpowiedzUsuń
  10. ooooodrobinke za wyoska cena jak na moj portfel .

    p.s. czekam z niecierpliwoscia na znak jak tylko otworza nowa nature u Ciebie :))

    OdpowiedzUsuń
  11. doszła paczuszka, dziękuję serdecznie ;**

    OdpowiedzUsuń
  12. o cholercia, zjadłam już.. ;(

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja też go używam. Również kupiłam mini opakowanie w zestawie z kremem. Działanie naprawdę dobre. Badzo wydajny. Polecam

    OdpowiedzUsuń
  14. znakomity,używam od wielu lat i przy jego wyprodukowaniu żadne zwierzę nie cierpiało

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...