27 maja 2011

Słodkie Pokusy - wspólne zakupy!

Dziewczyny, robię zamówienie kosmetyków do ciała z serii Dolce Tentazione (Słodkie Pokusy).
Jest to włoska firma, tańszy odpowiednik Aquoliny. W sprzedaży są żele pod prysznic i mleczka do ciała o zapachach:
- Czekolada i Kokos
- Cukier Puder
- Grapefruit
- Cytrynowy Biszkopt
- Biszkopt
- Poziomka

Tak wyglądają:

Słodkie Pokusy

Używałam wcześniej i jestem bardzo zadowolona, w Polsce niestety już nie są dostępne.
Gdyby któraś z Was chciała dołączyć do zamówienia:

Cena: żel: 12 PLN, balsam: 12 PLN + cena wysyłki do Was (zależna od wagi całości)
Recenzje KWC: TU i TUTAJ

Jeśli jesteście chętne proszę wpiszcie się w komentarzu - zamówienia zbieram do 31 maja - wszelkie onfo roześlę Wam na @.
Słodkie Pokusy - wspólne zakupy!
Czytaj dalej...

7 komentarzy:

  1. No, może ja bym się dołączyła, a do kiedy można się '' zastanawiać ''? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bym była zainteresowana :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Super :) To ja bym chciała dwa żele - poziomkę i cytrynowy biszkopt :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja sie zastanawiam:) Nie chce kasy wydawac ale kusi mnie zeby zamówic. Mialam kiedyś z tej firmy balsam Cukier Puder i miał cudowny zapach, uwielbialam go:)

    OdpowiedzUsuń
  5. cukier puder? biszkopt? mmm chyba się kiedyś skuszę na takie cuda :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zamówienie będzie aktualne? :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hejka. Nie chciałabyś wznowić tego zamówienia ?

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...