31 maja 2011

Skinfood - Dark Circle Concealer 01

Udało mi się przetestować skinfoodowy korektor - zamówiłam kolor numer 1.
Doskonały dla jasnych karnacji, zastanawiam się nawet czy nie powinnam była zdecydować się na numerek 2.



Korektor znajduje się w poręcznym, małym słoiczku - według mnie prezentuje się bardzo ładnie. Wygodny w użyciu i już widzę, że jest bardzo bardzo wydajny.
Ma postać delikatnej pasty, jest zbity i treściwy.









Korektor kupiłam przede wszystkim do ukrywania moich przeogromnych sińców pod oczami - zobaczcie na zdjęcia poniżej.
Od lewej po użyciu (jedna warstwa), po prawej bez korektora.



Różnicę moim zdaniem widać - może krycie nie jest bardzo spektakularne, ale podkreślam, że moje pod-oczy są naprawdę bardzo zasinione(od zawsze).
Nie żałuję zakupu, jestem z niego bardzo zadowolona. Nie będę jednak używała codziennie bo w 30 stopniowym upale rozpływa się wszystko - także i ten kosmetyk.
Jeśli macie sinće pod oczami to polecam ten korektor jak najbardziej, wyrówna koloryt, pięknie rozjaśni i nawilży - po aplikacji delikatna skóra dookoła oczu jest naprawdę gładka i dobrze odżywiona!

Gdzie kupiłam? Na ebayu u sprzedawcy rubyruby76
Cena: Po przeliczeniu wyniósł mnie około 30 zł
Czy kupię ponownie? Raczej nie - obawiam się, że ta sztuka wystarczy mi na bardzo, bardzo długo!
Skinfood - Dark Circle Concealer 01
Czytaj dalej...

13 komentarzy:

  1. Nie mam az tak problemu z zasinieniami i jakos mnie ten produkt nie zainteresowal do tej pory tzn nie jest mi niezbedny . a recenzja przydatka .

    czekam na kolejne z paczki z Korei :))

    OdpowiedzUsuń
  2. ja widzę ogromną różnicę!

    piękne oczyska, mają bardzo intrygujący kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jakoś nie specjalnie ciągnie mnie do tego korektora próbowałam go u koleżanki i wole jednak z kobo ideal cover :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A widzisz ja się rozczarowałam tym korektorem, bo zauważyłam,że znika w ciągu dnia nawet w niezbyt upalny dzień; po pracy wracam z gołymi oczodołami:\ Ale mam nadzieję, że Tobie będzie służył:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sayuri, wlasnie sprawdzilam u siebie - u mnie jest caly czas w oczodolach nawet przy dzisiejszym upale:)


    HaloGOsza, ja Kobo nie probowalam jeszcze:(

    simply: dziękuję :*

    Smieti, za recenzję zabiorę się jak osiądę w Niemczech już:)

    OdpowiedzUsuń
  6. wow, widać różnicę :D Ale go nie kupię, bo cienie pod oczami mam na szczęście tylko po imprezie ;)
    A tak w ogóle to po raz kolejny się potwierdza, że lepiej zamówić na ebayu niż u tych krwiopijców z Allegro ;P

    OdpowiedzUsuń
  7. WIDAĆ RÓŻNICA JEST OGROMNA :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Coś mi się wydaje, że Ty tak nie chcesz jaja jak i ja nie chcę tego korektora ;))

    OdpowiedzUsuń
  9. Jest na mojej liście, ale w takim razie chyba wezmę kolor #2 skoro piszesz, że taki jasny jest, a w sumie nie masz przecież chyba ciemnej karnacji co? :)

    OdpowiedzUsuń
  10. siulko, mam jasna karnacje i to bardzo, teraz troszke sie opalilam,ale mimo wszystko jest jasna.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja go też właśnie testuję i jakoś tak nie pałam z zachwytu :( Osadza mi się i go widać po jakimś czasie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Wzięłam numerek 2 :D Czekam na wiadomość o wysłaniu paczuchy i zaczynam niecierpliwe wyczekiwanie na listonosza :D. Zamówiłam znowu bajery, których nie potrzebuję, ale cóż... Kosmetykoholizm jest taki przyjemny... <3

    OdpowiedzUsuń
  13. nie polecam tego sprzedawcy rubyruby76 , zamawiałam u niej ze 3 razy i trzeci raz okazał się koszmarem. Czekam na towar trzeci miesiąc , towar siedzi na celnym bo Pani Ruby źle nadałą paczkę (pomijając ze za pierwszym razem chyba zapomniała i stała przy swoim ze nadala ) teraz staram się odzyskać pieniądze ponieważ pomimo usilnych próśb o przesłanie mi dokumentu dla celnego ona odpisuje caly czas to samo aby podac jej email ( który za kazdym razem jej podaje i tak na nowo i na nowo) z ta osobą nie da się dogadać niestety NIE POLECAM

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...