15 kwietnia 2011

Zakupy .

Kupiłam nową wersję Aquasoruce Biothermu - nie ukrywam, że wiążę z tym kremem wielki nadzieje - chciałabym mieć w końcu dobrze nawilżoną skórę. Mam nadzieję, że mi to zapewnie.
Wybrałam wersję 'bogatą' dla suchelców, jest jeszcze kremo-żel (nie cierpię kremów w żelu) dla cer mieszanych/normalnych.



Miałyście może już ' do czynienia' z tym kremem?


Krem kupiłam na Sephorowych dniach VIP - 20 % zniżki - jeśli któraś z Was chciałaby z niej skorzystać, a nie ma karty - czekam na @, podam Wam dane swojej karty :)

I prezenty (oczywiście, że upomniałam się:)):




Pamiętacie jak pisałam, że idę na makijaż benefitowy? Poszłam, dzisiaj na 11 - okazało się, że makijaże były tydzień temu, a konsultatnka podała mi złą datę! (fuck!)
Zakupy .
Czytaj dalej...

6 komentarzy:

  1. trzeba było za zła datę kazać sobie dac kolejne próbki;) czekam na recenzję Biothermu, bo się sama przymierzam (a jak nie sobie, to chłopakowi)

    OdpowiedzUsuń
  2. zycze zeby sluzyl Ci dobrze . ja nie mialam z nim jeszcze do czynienia ale wybralabym wersje do cery tlustej .

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo milo wspominam ten krem... tylko ja mialam ta wersje zelowa dla mieszancow, mi akurat takie nie przeszkadzaja :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Oby sprostał wymaganiom ;D
    Jeeju no to już zazdroszczę córeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja słyszałam o tej firmie wiele pozytywnych opinii i czekam na Twoją:)

    OdpowiedzUsuń
  6. a ja uwielbiam żele <3 - miałam próbkę tego kremiku, ale powiem, że nie zrobił jakiejś furory... jak dla mnie - na poziomie Happyderm L'Oreala i Happyderm ma dla mnie sto razy lepszy zapach (tylko, że jego już nie produkują :( :( :( )

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...