19 kwietnia 2011

Wódka, kawior i przeprowadzka.

Pojutrze wyprowadzamy się z Wrocławia i mam masę pakowania, jak się okazuje - Jagoda ma najwięcej rzeczy! Zabawki, ubranka, maty, karuzelki i trylion pierdół. Jedyny plus całego pakowania to to, że nauczyłam się nie być chomikiem (kosmetyki z tego wyłączam:))

Ostatni raz także oddałam się w ręce pań z salonu OPI, któe wyczarowały mi piękne paznokcie właśnie w opi-owym kolorze Wódka i Kawior! (tytuł baaaardzo mi się podoba, kawioru nigdy nie próbowałam co prawda, ale całość od razu skojarzyła mi się z Rosją i kasynem:))



Opuszczam Was kochane na chwilkę - muszę nas pakować, dojechać pociągiem (8 godzin!) na święta do rodziców, przygotować kilogramy jedzenia.
Wrócę z pięknymi recenzjami elfowymi!

Buziaki!

Ah, Biała Pralinko - specjalnie dla Ciebie także z recenzją Sampara! :*
Wódka, kawior i przeprowadzka.
Czytaj dalej...

6 komentarzy:

  1. Agatko, dużo sił życzę i Wesoły Świąt:) do zobaczenia na blogu po Świętach :*

    OdpowiedzUsuń
  2. super tu masz :O
    dodaje do obserwatorów - mozesz nawet sprawdzic , bede tu jak dodasz codziennie nowa notke! obiecuję! <3
    licze na to samo, dodaj mnie tez. <3
    czekam :*
    JESZCZE RAZ, BLOG JEST MEGAAAA! :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna czerwień :) OPI ma w swojej kolekcji nieziemnskie czerwienie, a to jest kolejne potwierdzenie... Nazwa faktycznie niezła :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Super pazurki zrobione ;) Ja swoje muszę najpierw zapuścić i odpowiednio zachodować, bo mam króciótkie i maluje je jedynie odżywką (choć mam bardzo ładne kolory). Wesołego jajka ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Agato, dziękuję, ze mnie znalazłaś. :) Dorzucam Cię do obserwowanych i będę zaglądać.
    A wódka i kawior... Chyba wolę prawdziwą wódkę i prawdziwy kawior. Ale ja jestem kolorystycznym purystą, lubię tylko czyste barwy. ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...