17 kwietnia 2011

Trochę narzekań :)

Nadal boli mnie kręgosłup i część poślada, a także noga - czy to korzonki?
Tomka boli kolano i kuśtyka - ja wyglądam jakbym się skradała, świetnie się uzupełniamy :)

VIP-owe dni w S. wciąż trwają, a w związku z moją przeprowadzką z Wrocławia planuję do środy nalot, znacie jakieś dobre kremy pod oczy dla kobiet około 50? Może Wasze mamy używają jakiś fajnych?

Nie ma dzisiaj recenzji żadnej, ale przedstawię Wam moją córę:)

Jagoda... tadam! :)

Trochę narzekań :)
Czytaj dalej...

10 komentarzy:

  1. oj cieżko, bo jak dotąd nie kusiło mnie o przetestowanie kremów +50, ale warto szukać wsród aptecznych...

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki słodziak! Ehh... mam słabość do małych dzieci :)

    OdpowiedzUsuń
  3. lozeczko - najlepszy gryzak na swiecie! ;) . Moj Maz tez ostatnio cos narzeka na kolano - jakas epidemia a moze sie mezczyzni zmowili? ;) . I przed nami tez przeprowadzka - tylko Dzidzi jeszcze nie mamy .

    p.s. Imie wybraliscie cudne!

    OdpowiedzUsuń
  4. buziak dla jagody, jak ona słodka :)))))))

    OdpowiedzUsuń
  5. Przekochane dziecko :) i ma w dodatku piękne imię :)

    kremy pod oczy ?? fajne są serie z floslek bodajze z swietlikiem itd , mysle ze dla kobiet 50+ tez maja w swojej ofercie.
    Co jest najlepsze nie są drogie, a żel na zmęczone oczy jest wart polecenia

    OdpowiedzUsuń
  6. dziękuję dziewczyny za komplementa :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Kregoslup, czesc posladka i noga to jak nic ischias nerw Ci sie odezwal. W sumie podobne do korzonkow, gdzie bol przewaznie dotyczy tylko dolnej czesci plecow ale potrafi takze promieniowac w konczyny. Z tym, ze ischias przewaznie jest jednostronny :] i co innego jesz uciskane ;)

    Trzeba wygrzewac i wskazane sa leki zawierajace Diklofenak, moga byc masci (np. voltaren) stosowane zewnetrznie, zawsze to bezpieczniej jak cos lykac :)

    Jagoska slodka :)) z tym szczebelkiem z lozeczka ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Boskie zdjęcie! :D
    W kwestii kremu nie doradzę, bo moja mama nie używa żadnych kremów... Masakra - wiem, zwłaszcza dla nas kosmetykoholiczek to niezrozumiałe :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczności :)
    Ja mam w domku dwóch 6 tygodniowych kawalerow :D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...