8 kwietnia 2011

Delicious Pout Flavored Lip Gloss, Calvin Klein


Błyszczyków niestety nie używam, tak jak i pomadek.
Ten (Delicious Pout Flavored Lip Gloss) dostałam w prezencie od niejakiego Zenona z dalekiego Honk Kongu.
Kolor - całkiem ładny - ‘Orchid’ (413).
Nie jestem pewna czy jest tak luksusowy jak to w sieci piszą, ale wg moich kryteriów jest całkiem przyzwoity. Brak mi doświadczenia w recenzjach błyszczyków bo miałam ich tylko kilka, ale wydaje mi się, że CK odrobinę się lepi - ja osobiście tego nie lubię.
W opakowaniu jest dużo bardziej różówy niż w rzeczywistości - na dłoni jest półprzezroczysty.
image
Apliktor - łatwy do wyczyszczenia i dezynfekcji:)
image
image
image
- oj coś nie za dobrze wygląda moja dłoń - zwracajcie więc uwagę tylko na błyszczyk:)
Cena: ok. 45 PLN
Moja ocena: jeśli macie Zenona, któy sprezentuje Wam ten błyszczyk to ok - bierzcie:) Sama raczej nie kupiłabym.
Ze spraw przyziemnych - nadal się odchudzam :) Już kilogram mnie mniej - wiem, że to mało, ale w moim wypadku to ogromny sukces - biorąc pod uwagę mój apetyt:)
Delicious Pout Flavored Lip Gloss, Calvin Klein
Czytaj dalej...

2 komentarze:

  1. O, nie wiedzialam, ze jestes na blogspocie :D Juz dodaje do obserwowanych :D

    OdpowiedzUsuń
  2. przneiosłam się - na tublerze czułam się osamotniona :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...