9 kwietnia 2011

Biała Czekolada. Titillapapilla!

Kolejny słodziak na mojej półce. Tym razem lekki krem do ciała o zapachu białej czekolady!
Właściwości pielęgnacyjne są średnie więc polecam osobom z normalną, nie przesuszoną skórą - ja tej serii używam ze względu na zapachy - jestem fanatyczką.

Seria o nazwie Titillapapilla zagościła u mnie już parę lat temu, miałam wersję czekoladową, cukrowo - pudrową, karmelową, śmietankową. A do wyboru jest orpócz słodkości - grapefruit, mandarynka, pomarańcza i truskawka. Ja celuję w ulepy zapachowe :-)

Do rzeczy...Krem jest wydajny, lekki, nie lepi się i nie klei. Szybko wchłania i przede wszystkim pięknie pachnie - jak już wspomniałam nie liczcie na silne nawilżanie - Tittillapapilla nie poradzi sobie z suchą skórą.

Cenowo wydaję mi się, że jest w porządku - ok. 15 - 20 PLN za 250 ml słoiczek, cena zależy od promocji. A ta wersja zapachowa posiada jeszcze żel pod prysznic o pojemności 400 ml i 150 ml.

Biała Czekolada. Titillapapilla!
Czytaj dalej...

4 komentarze:

  1. Zapachy sa bajeczne z tej serii:)warto poznac i wybaczam brak nawilzenia za bajeczne zapachy!

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam takie ulepki zapachowe <3 gdzie toto można dostać?

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam białą czekoladę :D
    gdzie można je kupić?;>

    www.xoiknowyoulovemexo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...